Diky za odkaz! Luxusni cteni!!!
Za sebe mohu jedine rici, ze Mirku Dunovou bych asi nepichal.
A pro tebe : Zamysli se nad tim, jestli pri procesech a teplotach ve spalovacim motoru (je fuk jestli vznetovem nebo zazehovem) ma nejaka "kovokeramika" sanci. Najdi si neco o pouziti keramiky v teto oblasti a o problemech, ktere s tim jsou. Z toho ti vyjde, ze pridanim jakekoli zazracne vodicky do oleje asi k "naneseni keramickeho povrchu na pracovni plochu valce" nedojde.
Jednim slovem - je to picovina. Ze zvedavosti jsem na ruznych starych motorech vyzkousel lecos - nefungoval zadny z tech zazracnych pripravku s jedinou vyjimkou - Bishop Original. Ten fungoval nad ocekavani dobre v tom, ze byl schopen rozpustit vetsinu karbonovych usad v motoru (Tatra 138, provozovana asi na nejaky vyjety olej nebo mazut nebo co - mela totalne zapecene krouzky karbonem) po naliti 3 baleni Bishopu jsem s tim jel asi 50km, pak jsem vypustil olej nebo spis tu kasi, ktera tam byla. 2 x proplachnuty motor, potom cisty olej a motor bezel "jako novy".
Nemohu nevyzdvihnout recenzi toho jelita s BMW - jak opravil 2cm skrabanec po prasklem pistnim krouzku (zbytky krouzku tam nechal a novy krouzek nedal) aplikaci RVS
A konkretni rada : pokud ti motor dela neplechu (nepises jakou) tak ho proste rozhod a podivej se, co je spatne. Pokud si na to netroufas (to neni zadna ostuda, kazdy je odbornik na neco jineho a kazdy nema - zaplatbuh - tolik odvahy, aby rozpulil motor nebo sundal hlavu) dej to nekomu, kdo tomu rozumi a rekne ti, co je spatne.