Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Testy pneumatik určených pro BIGA

Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2572

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2100
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Po kliknutí na slovo TESTse Vám otevře prohlížeč,kde jsem umístil ze svého archivu nějaké fotky a povídání z dlouhodobého testu časopisu Supermoto,pro který to najezdil Jarda Šíma s ženou Lenkou a s Afrikou na které mimo jiné najel přes 200000km.
Je pravdou že tak jak se chová Jarda k motorkám se málo kdo chová,tak že mnozí z nás najedou na těchto testovaných gumách tak o třetinu méně.

Pokud má někdo problém s viditelností textů,tak si obrázek uložte na svém PC a pomoci Picture Manager si ho zvěčte jak je libo.
Poslední úprava: 10 roků 4 měsíců zpět od Vasek_DR.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2576

  • Asterix
  • Avatar uživatele Asterix
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 105
  • Karma: 1
Krasne fotky :) Dobrej napad
Zrovna koukam na Dunlop-trailmax zadní po 8900km. To by me zajimalo, kde jezdil. Ja na ni najezdil fakt kolem 3 tisic :( Je to teda hodne na zpusobu jizdy, ale aby byl rozdil temer 6tisic je neskutecny
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2577

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2100
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Ta Trailmaxa byla moje a byl jsem na ní ve Švycarsku a Francíí,jezdil jsem jí s plně naloženým Bigem 3X GIWI,tankruksak a manželka.
Tu přední jsem po 5500km vyhodil se protože mi objevila prasklina v gumě hned nad patkou,sice to nebylo na plátno,ale vyhodil jsem jí protože jsem to zistil těsně před odjezdem do Frankfurtu.:(
Samozdřejmě že nějaké smykování a hrabaní Trailmaxa nepoznala.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2579

  • Vlasta
  • Avatar uživatele Vlasta
Poslední úprava: 9 roků 5 měsíců zpět od Vlasta.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2580

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2100
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
V tom máš Vlasto trochu pravdy,že plno testů je zavádějících nebo přímo účelových,ale nezapomeň že je to většinou součástí reklamy a vše je hlavně o penězích.
Na druhou stranu jsem měl tu čest se svést s některými střelci,kteří turistickému tempu zrovna Jardy Šímy nestačili.
Rychlost asi nebude jen o tom jak rychle umí kdo vzít za heft nebo hodně zmáčknout brzdu.:laugh: :laugh:
Taky servisuji a dobře vím co lidé dokáží.
Z nerozbitného modelu udělat vrak během několika málo motohodin a přitom nevyužít pořádně celý potencionál stroje a nebo naopak model který je černá můra celého koncernu a v rukou šikovného člověka chodí tak,že až všechny zíráme co všechno se s tím dá udělat a bez technických problémů a reklamací.
Závěrem bych byl docela rád kdyby někdo kdo to fakt umí využít výkon a výhody třeba Biga udělal třeba roční test nekomerční a zcela objektivní.
Držím tímto všem kdo se o to pokusí všechny palce.
Docela by mě i zajímaly rozdíly mezi normálním a kitovaným Bigem:náklady na přestavbu,náklady na provoz,to je spotřeba paliva,oleje a životnost pneumatik,řetězových sad atd.:) ;) ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2584

  • Vlasta
  • Avatar uživatele Vlasta
Poslední úprava: 9 roků 5 měsíců zpět od Vlasta.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2596

  • Asterix
  • Avatar uživatele Asterix
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 105
  • Karma: 1
Mel jsem moznost najezdit na africe 800km a musim teda vyvratit to, ze je desne pohodlna a takovy dalsi keci, co se rikaji. Pravda je, ze jak je to dvouval, tak ma krasnej chod motoru a o proti big, to je nerad traktorackej. Na bigu si dokazu predstavit, ze bych cestoval nekam daleko, protoze na nem, kdyz me to chytne, propalim nadrz na zatah bez zastavky, skoro i curam za jizdy :D Jezdim i obcas s brachancema, co me prave protahnou tim lehkym terenem, i kdyz teda, kdyz se snazim je stihat, tak me to pripada, ze to neni zas tak lehkej teren, takze tej gume davam fakt na prdel vsude. Jednou jsem se honil dokonce s R6 v zatackach z Berouna na Karlstejn, kdo zna, tak vi, jaky jsou tam zatacky. Bohuzel prisla rovinka a byl fuc. Jen jsem tim chtel rict, ze ten dunlop me docela dost drzel v situacich, co jsem sam neveril. Kolikrat se me povedlo skrtat spickou boty v zatackach, za coz mitaska se me v takovych zatackach kroutila. Kdezto v tom terenu me zase mitaska pridrzela vic a moje priorita spis je, aby me pridrzela na nerovnym nezpevnenym povrchu, protoze asfalt me s nejvetsi pravdepodobnosti nikam neujede, tak i pocitam, ze musim trochu prizpusobit tomu jizdu, pokud bych teda mel tu mitasku. Jinou gumu jsem zatim nemel moznost srovnat, mam biga teprv rok. Ale asi pujdu do ty mitasky 07, protoze budu mit moznost srovnat od sameho zacatku, jestli mitaska nebo dunlop u me bude mit vetsi vydrz, ohledne meho stulu jizdy.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2599

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
Sou borci kteří tvrdí že na Mitas E-07 najeli 12 tis. km a že by něco nejeli.Pak jsem zaslechl,že na Mitas E-09 5 500 km a že by to tak tisíc ještě dalo a já najel aniné 2 tis a byla na sra.ku.To je názorů a pohádek,jak z mechu a kapradí :silly:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 4 měsíců zpět #2603

  • Radekj
  • Avatar uživatele Radekj
Na způsobu jízdy opravhu hodně záleží.
Na E09 jem byl schopen najet s plně naloženým Bigem 15000km na zadní a 22000km na přední, nebo na C17 16000km /dlouhé přesuny/, ale i na zadní 09 jenom 7000km a na předním C21 jen 6000 a byla úplně zničená/ brzda -plyn -kamení/
Moje zkušenosti
E09 Dakar přední 15000 -22000km
E09 Dakar zadní 7000-15250km - většinou ale 12000km
E 07 zadní 17000km
E07 přední 21000km
E08 přední 20000km
C17 přední 16000km
C21 přední 6000km
Takže každý může mít různé zkušenosti.
Radek
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 1 měsíc zpět #4402

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2100
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Heidenaur i pro Biga,ale i BMW za velmi slušnou cenu a s vysokou životností.
ZDE
Poslední úprava: 10 roků 1 měsíc zpět od Vasek_DR.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 10 roků 1 měsíc zpět #4477

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2100
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Ještě něco pro terení Fajšmechry za rozumnou cenu:


Tady recenze:
Motoplášť METZELER 6 Days Extreme
Německá firma METZELER - specializující se na výrobu motoplášťů, vyvinula ve spolupráci se špičkovými závodníky vysoce moderní offroad plášť, který je určený pro velmi tvrdé podmínky závodů enduro. Nový Enduro 6 Days Extreme navazuje na legendární pláště Six Days, které v nedávné minulosti, v letech 1990 - 1997, přispěly k tomu, že špičkoví jezdci týmu METZELER vyhráli na světových mistrovstvích enduro v různých třídách celkem 12 závodů. 6 Days Extreme mají nový design záběrových hran, novou skladbu pryžové směsi a vysoce kvalitní kostru. Poskytují proto jezdcům bezpečnou jízdu na libovolném druhu povrchu, ať už se jedná o jízdu v lesním terénu, štěrkovité trati, nebo po rychlých motokrosových tratích. Uspořádání hran u předního kola popisovaného pláště je do tvaru základního vzorku písmene "V" v ramenní části. Tyto hrany mají širší plochy, také větší rozestupy mezi středními hranami, které pak zajišťují velmi dobré brzdné
poměry a stabilitu při projíždění zatáček. U zadních motoplášťů jsou hrany uspořádány diagonálně od středu až k rameni pláště . Ve spojení se široce - proti sobě umístěnými středními hranami - a "ostrými" okraji hran zajišťují motopláště 6 Days Extreme prvotřídní vedení ve stopě a perfektní trakci v jakémkoliv druhu terénu. Součástí těchto terénních pneumatik je lehká a přitom stabilní diagonální kostra, jejíž základ tvoří polyesterová tkanina. Kostra byla odborníky firmy METZELER dimenzována na maximální přilnavost k povrchu a boční stabilitu při nejvyšší odolnosti proti průrazu. Tato výborná odolnost motoplášťů 6 Days Extreme je umožněna také použitím speciálních přísad a plniv v pryžové směsi. Použitá směs zabraňuje také tvorbě trhlin a nabízí uživatelům spolehlivý výkon pláště při jízdě za vyšších teplotách a v těžkém terénu. Vysoká životnost běhounu a profilových hran patří také k zásadním přednostem popisovaného pláště.
JEŠTĚ ODKAZ NA OBCHOD
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 9 roků 1 měsíc zpět #7947

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2100
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
E 10
Škoda že to zatím není náš rozměr.B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 5 roků 8 měsíců zpět #17645

  • Henry
  • Avatar uživatele Henry
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 80
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 154
Nemáte někdo časopis Motocykl 8/2013?
Je tam Produktový test endurových pneumatik.
Nějak mě to uteklo a už ho nikde nemají. Čeká mě na jaře výměna pneu, tak jen pro představu, co je dnes na trhu.
Pokud by se někomu z Vás chtělo, tak sem hoďte nějaké info.
Díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Testy pneumatik určených pro BIGA 5 roků 8 měsíců zpět #17726

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2100
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Zítra mi přijdou Kaora 3,tak Vám budu referovat jak budou fungovat.Jdou na SR43-ku jako silniční,protože nevydržím celou dobu jízdy na silnici i když do terénu už mám SR 42-ku. :)
Na 42 -ku teď dojíždím na silnici E09 ale na akce do terénu jen C-ečka,snad se mi do budoucna podaří ještě přeplést zadní kolo na 18" a bude do terénu daleko větší výběr.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Testy pneumatik určených pro BIGA 5 roků 8 měsíců zpět #17734

  • weper
  • Avatar uživatele weper
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 23
  • Karma: 1
Metzeler Karoo3 mal brat tento rok obute na XTZ-te v Rumunsku a veľmi si ich pochvaloval hlavne na asfalte v náklonoch držia ako pribité,dá sa využit celá šírka behúňa takže ten tzv.poser prúžok ani nemá, v teréne to až tak nešpičkoval ale aj tak som nestíhal. Najazdili sme niečo cez 3000 km a opotrebenie je zanedbateľné, takže na jar karoo3 obúvam aj ja na BIGA :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.373 sekund