Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Brzdový kotouč (pevný)

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2528

  • Vlasta
  • Avatar uživatele Vlasta
Plovovoucí kotouč se nepoužívá pro to aby rychleji uhnul jak si někdo myslí,nebo že by se měl dokonce klepat a bejt volnej,když je ten kotouč ok tak tu vuli by jste rukou neměli ani pocejtit,věnec se na střed nýtuje hlavně kvuli tepelný roztažnosti.Je to hlavně pro sportovní účely.Jinak často slyším názor že big má špatný brzdy,mám druhýho a s brzdama jsem spokojenej,je jasný že to není jak na NINJE ale na to na co BIG je je to ok.Stačí mi dva prsty,už jsem taky jel s dr co mělo brzdu gumovou a šla až k rukojeti,ale to není chyba konstrukce,je to tím že je něco špatně
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2530

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2135
  • Obdržená poděkování 75
  • Karma: 174
TADY KLIKNĚTEdocela dobře popsaný princip i údržba.:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2531

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1885
  • Obdržená poděkování 56
  • Karma: 178
Krom toho článku co našel Vašek sem jiné vysvětlení ke kotoučům nenašel. Ale to co píše Vlasta má taky logiku. Tak opravdu nevím. Pokud najdete něco, dejte to sem.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2532

  • Vlasta
  • Avatar uživatele Vlasta
www.ebc.cz/index.php?stranka=kot_prolite.htm

Ve skutečnosti má axiální tolerance u spojení kotoučů pouze podřadný význam.K důležitému radiálnímu pohybu však dochází, jestliže je vnější ocelový věnec tepelně zatížen a protáhne se nebo stáhne.

jednoduše řečeno,pevný kotouč stačí
Poslední úprava: 11 roků 7 měsíců zpět od Vlasta.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2534

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2135
  • Obdržená poděkování 75
  • Karma: 174
Ty jsi ale plácal:laugh: :laugh: :laugh:
Proč teda dělají přesné nejty(aby hrkal kotouč nahoru a dolů??):laugh:
Kdybych tě neznal tak bych Ti i věřil:laugh:
To jsi sice viděl u mě,ale já to mám extremě volné,protože jsme to minule s tou vůli přehnali a budu to všechno i s vnitřkem měnit neboď tou větší vůlí se vymačkal i duralovej vnitřek.Už mi Špaček dělá celej komplet jinej.
Pravdu máš v tom,že místo takovejdlech laborování je lepší jen vyměnit kapalinu a pořádně to odvzdušnit.
Jo a v homologaci Suzuki DR800 od roku 91 a vejš je plovoucí kotouč,tak že zbytečně provokovat Rakušáky s pevným .;)
Poslední úprava: 11 roků 7 měsíců zpět od Vasek_DR.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2538

  • Vlasta
  • Avatar uživatele Vlasta
to není na mě,že ne?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2552

  • Aldy
  • Avatar uživatele Aldy
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • (nerad píšu:-)
  • Příspěvky: 275
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 62
Při věškerej úctě k Vaškovi musím říci, že teorji kotoučů jsem nikdy neštudoval ale praxe mě stále utvrzuj, že pevný kot. opravdu stačí.
Pokud je brzdový systém v pořádku tak i s pevným kot. biga (orig. hadice) postavím na předek (což mohokrát nejde ani na s plovoucím). Plovoucí by hrkat neměl i když to na funkci nemá vliv. Ale vůle stačí min. a pokud tam není žádná tak se skroutí, proto často se stane, že ji výrobce udělá pro jistotu volnější. A s výrobou kotoučů mám hodně společnýho...
Jinak s homologací bych si hlavu nelámal, dovezených bigů ze západu s pev. kot. jsem viděl spousty a navíc tam maj i katalogách replik v nabídce kotouč 91-99 oficiálně i pevný .
ALDY z Turecka
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2565

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2135
  • Obdržená poděkování 75
  • Karma: 174
Aldy určitě máš pravdu že pevnej stačí,ale na těch nabízenejch v Německu jsem nenašel TÜV,což by mohlo být u našich hodných sousedů v Rakousku problém.
Hlavně mě by v životě nenapadlo měnit plovoucí za pevný.:laugh: :laugh: :laugh: I když k sockám mám velmi blízko.:laugh:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2583

  • Aldy
  • Avatar uživatele Aldy
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • (nerad píšu:-)
  • Příspěvky: 275
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 62
Jěště tohle : asi přijde u mě doba výměny předního kotouče tak fakt nevím co tam osobně dám, ale měl jsem nejednu možnost to porovnat a na žádný rozdíl jsem jsem dosud nepřišel... (kromě toho, že pevný je více náchylný na pískání při brzdění)
ALDY z Turecka
Poslední úprava: 11 roků 7 měsíců zpět od Aldy.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2593

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
Mám menší poznatek-asi před rokem a půl jsem u Aldyho koupil přední kotouč i s deskama na DR 650 R.Minulej týden jsem přezouval a kontroloval kotouč a desky-musím říct,že obojí vypadá jako nové,nevím kolik jsem přesně najezdil od výměny,ale málo určitě ne-Tím jsem chtěl říct,že obojí je kvalitní a kdybys bylo i pro model SE,bylo by to super
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Brzdový kotouč (pevný) 11 roků 7 měsíců zpět #2604

  • Radekj
  • Avatar uživatele Radekj
Zkoušel jsem kotouče polovoucí i pevné a rozhodně je lepší pevný.
Plovoucí jsem za cca 16000km úplně zničil a když jsem jel po kostkách tak to cinkalo jak blázen.
Pevný kotouč v pohodě již najeto mnoho km.
Zatím používám desky a kotouče Gold Fren a nejvhodnější sestava je S3 vepředu a KX-5 vzadu
Radek
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.305 sekund