Ahoj.Pročítám si to tady a debata o karburátorech mi vrátila do hlavy vzpomínku na nedávnou příhodu, kterou mi povídal jeden známej. Předem se omlouvám, že to přímo z karbcema nesouvisí.
Asi před dvěma týdny prodal známej svoje KLR 650 ve výborném stavu nějakýmu mladému MOTORkáři;),kladě mu na srdce, že jen a pouze do dobrých rukou. Opatrný odjezd ze dvorka napovídal, že to asi tak bude. Jenže ouha! Druhý den byla Kawasaki zpět jak s mladíkem, tak i s rozlobeným tatíkem:angry: . "Nějak to hulí, moc to nejede, co jste mu to prodal pane:angry: ?!!Čistil jsem klukovi karbce a koukal na svíčky, ale je to furt stejný
" No nic - motorka se vrátila do garáže k původnímu majiteli. Druhý den prohlídka v naději, že mladej dělal tuning a rozšteloval karbec. Nebudu to zdržovat - zvuk v hlavě zvláštní, opravdu to hulilo a po objevení několika ožužlaných šroubů vzal telefon a volal včerejšímu kupci. Uhodil přímo na hošana, co s tím kde dělal,ža tam k němu jede a bude mazec. A víte co s tím ten vůl udělal? Neuvěřitelný! Chtěl si nahrát zvuk motorky na mobil, aby se mohl ve škole pochlubit jakej to je chlapák a tak jí v garáži pořádně otůroval. To mu ale bylo málo, hovno zvuk, tak odžužlal z motorky Akrapoviče a plyn na doraz. Výfukové ventily, sedla a ostaní příslušenství hlavy bylo v prd....!
Dobrý - né???
Tak laďte dál, ať se daří! To já jen tak aby řeč nestála!