Díky za odpovědi, přiznávám, že jsem trubka a co se týče manuálu, tak jsem si přečet jen tu tabulku s rozměrama a tolerancema a šel jsem měřit - napravím. Jak změřit ten kroužek mě ale nakonec taky napadlo
, ale stejně se k tomu dostanu až zase o víkendu. Kompresi jsem měřil asi před 1000 km a už nevím kolik to bylo, ale určitě v limitu. Můj problém je, že to žere přes litr oleje na 1000 km, takže budu určitě měnit gufera ventilů a pak všechno co změřím a nebude se mi zdát. Mimochodem - píst vypadá docela dobře, všude jsou na něm ještě vidět stopy po obrábění, i když ve předu a vzadu už je trochu oleštěnej (+ jsou na něm ťupky - jako by byl něčím oťukanej, kolem těch ťukanců je to víc oleštěný... Mluvím o ťukancích v rozměru do 1mm, něco jako od důlčíku) Víc mě udivilo, že jsem pístní čep vytlačil rukou (i když ztuha) a na jedný straně pístu, jak jsou ty dvě příčný drážky, tak je v jedný trochu mázlýho hliníku
. Teď si projdu servisní manuál, co se tam o tom píše a když pořád nebudu vědět, napíšu sem. A sorry za ty moje dotazy, doteď sem na tom dělal jen ventilový vůle, rozborku a nastavení karburátorů, dopínání vyvažovacího řetízku a běžnou údržbu ale v motoru se takhle vrtám poprvý, tak to nechci zvrtat
...