Protože se mě letos povedlo (jako každý rok
) mít havárku a docela hustokrutě rozmlátit bigátora, přišla samonoha nařadu oprava.
Čím dál víc zjišťuju že kvalitní ocel je prostě lepčejší než slitina - jak u starších bigátorů tak i u novějších typů se nemálo stávalo že zadní nosiče praskaly v úchytech - slitina je holt křehká. Obzvláště křehkou je například v případě, že s ní třeba praštíte vo zem v rychlosti přez kilo
Svařování hromady šrotu opravdu nemělo smysl a náhradní kus stejného typu nevypadal jako nejlepší nápad, tudíš sem oslovil kámoše Hynka kterej jest kovářem, aby mě ukoval nějakej lepčejší nosič. Pokud možno nosič-praktický-nárazuvzdorný-domácí- obecný-kovový
.
Hynek to udělal ve svém stylu a s výsledkem jsem velice spokojen - jednoduché, praktické, fešné
.
Větší obrázek hýr
Je to komplít menu bezešvá poctivá trubkařina silnostěného charakteru spolu s macatou pásovicí, dokonce i patky a zámek na kufr jsou v celokovové podobě. Celý to komplet precizně pasuje na originální montážní otvory
Tvar držadel spolujezdce se vykoumákoval přímo na dílně a v realitě batůžek říkal že se za to drží mnohem líp než za ty origo madýlka
.
Tento šikovný pan kovář mi ještě před havárkou předělal padací rámy na opravdovou hardcore verzi. Test kterej sem jim dal při havárce byl hodně hustej - ale padáky se nehly - a hlaaavně zachránily moji nohu
Sou to totiž padací rámy dvouřadý, zesílený a vyztužený a pro zichr ještě extra zapatkovaný na rámu - nafotím a hodím je sem na forum taky - je to ozajstno kwalitní prácička.
Kdo by chtěl kouknout co tady ten šikovnej pan kovář všechno umí tak se mrkněte na Hynkovi stránky - vše co tam je k vidění je práce jednoho muže (a stejně sme tam ani nedávali všechno
Podle mého názoru jasná ukázka toho že šikovné zlaté české ručičky ještě uplně nevymřely.
kovářské stránky
Jízdě Zdar a Práci Čest !