Nejvíce dobře člověk gelovce udělá,když si jí nevšímá.
Dokud se nezaoxiduje plus pol,pak ho stačí jen vyčistit a můžete zase jezdit.
Hlavně nenabijet ničím,pokud dobijí Big,tak to vůbec není potřeba.
Už jsem jí vymlátil několikrát,pak jsem natočil přes kabely a od roku 2001,kdy jsem odbornou péči umrtvil originální baterku(deset let starou),koupil v České Lípě vyrobenou Vartu a o tu se raději vůbec nestarám a maká do dnes.
Jak jsem tu původní umrtvil odbornou péči jsem již napsal na starém fóru,ale ve stručnosti:
Po několika nepodařených startech jsem vyndal baterku z motorky a s vědomím špatného majitele,jsem vše chtěl napravit a baterku dobít.
Odzátkoval jsem vička článku i když tam je napsáno NO OPEN,ale v domění že je to pro ty blbce na západě aby se nepocintali kyselinou.
No a začal jsem nabijet 1,4A,když jsem si myslel že by mohla být nabitá,elektrolit se pořád nějak nevařil a baterka se podezřele ohřívala.
Tak jsem byterku zazátkoval a vložil do kaslíku,ale ouvej nějak se nafoukla a do kaslíku šla těžko.
Po nějakém měsíci a půl jsem už začal mít častější problémy se startováním a začalo mě otravovat chodit na parkovištích za řidiči kamionů prosit o trochu proudu.Tak jsem koupil novou a se starou se s lítostí rozloučil.
Mezi tím jsem se dozvěděl,že právě to otevření baterky jí umrtvilo.
Gelovka je prostě bezúdržbová.