přídavnej světlonoš na biga sem řešil a spolu s technikem sme nakonec zvolily jednoduchou a praktickou variantu. Bigouš ne že by svítil blbě ale svítí prostě docela málo - hlavně na potkávačky, s dálkovejma to je už slušný. Takže volba byla jasná přídavný potkávací světlonoš. Co mě dost štvalo tak že když večír někde kde to člověk nezná parkuje nebo se pomalu motá tak nevidí do čeho jede bo světlo svítí tam kam míří zobák ale ne tam kam míří řidítka. Finální řešení je přídavný světlo který je uchycený na spodních brejlích biga.
Uchycení bylo vcelku jednoduchý - sundat ten plastovej kryt spodních brejlí. Po sundání člověk zjistí že sou tam ze spodní strany dvě akorátní dírky na šroubky takže stačilo vzít papír, tužkou označit rozteč dírek a šířku mezi šavlema. Jednoduchá pásovina se navrtá a ohne podle šablony. Mezi samotnou pásovinu a světlo se vloží silnější gumová podložka. Pak už jenom vykoumat zapínání na zvlášť čudlík a natáhnout dráty.
Světlo sme volily jednoduše - vzali sme ten udělanej držák a skočily sme do mototechny. Přídavný světlo na auto který bylo tak akorát se prodávalo v sadě 2ks za 400 takže rovnou je jedno náhradní
Ve finále to je tak dobře schovaný že si toho málokdo všimne a ten rozdíl ve světle když to člověk pustí je opravdu znatelnej.
Xenon je uplně jiná světelná liga ale to už stojí víc peněz.