ahoj, asi stačilo tvůj dotaz dopsat v sekci motor, tam už se něco podobného řešilo... dle mého názoro to bude v karbcích, tak než něco budeš rozebítat, vyndej svíčky a popiš jak vypadají, vezmi tenké průhledné hadičky a hadičkovou metodou zkontroluj hladiny karbců. Pak bych je odkalil, u karburátorů SR 43 těmi velkými šrouby pod tryskami na 17ku klíč. Nechal dotéct, nastartoval, přidal plyn a až to začne vynechávat současně vypnout motor a vypnout kohoutem palivo a znova kontrola hladin, jeden z plováků se může sekat a je nižší hladina... hladiny musí být furt stejné u obou. Když toto vše bude v pořádku, nádrž dolu a kontrola membrán nad šoupaty v karbcích, zda není někde díra a těsnost přírub na válec i k airboxu, zda to nepřisává faleš, čistý vzducháč je snad samozřejmost. Až se probudí Ruda, tak Ti poradí víc