Čau Bigaři.
Trochu jsem zkoumal a CDI-čkem to asi opravdu nebude, neb jsem si půjčil jiné, a blbne to stejně. Podle místních rad jsem si stáhnul manuál a proměřil kable elektriku. Dobíjení bude OK, nímač polohy (otáček) asi taky a ty červeno černý dráty mají taky správný odpor (to budou asi startovací cívky?). Tak jsem zkusil proměřit indukční cívky a tam je nějakej moribundus v levé fajfce. Má to mít proti + odpor 10-17 Kohmů, ale naměřil jsem 6,8Mohm. Samotná fajfka má taky cca 6,8Mohm. To vypadá, že je v ryci. Pravá je v normě. Otázka je, jestli to může na jednu fajfku dělat takový kraviny.
Pak jsem ještě zkoušel proměřit spínač stojánku, a nemohl jsem nic naměřit, ať už byl povolenej nebo stlačenej. Za provozu ale fungoval (když je otevřenej, tak to po zařazení motor chcípne). Ale mohlo by to při určitejch otáčkách kokotit.
Takže koupím novou fajfku, stojan odpojím a proklemuju a uvidím.
Je možné použít fajfku od NGK např. tuto:
www.mototravnicek.cz/fajfky/36081-ngk-fa...102-xb05f-cerna.html
nebo to musí bejt originál?
Díky za postřehy