Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: CDI - rada

CDI - rada 9 roků 7 měsíců zpět #20183

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Zkoušel jsem jej vymačkávat a nestartuje to. Motor jsem zkusil nahodit velitelovou dražíčskou fintou naprudko a to se povedlo. Startér je tedy ok. Spíš by mě zajímalo jak funguje ono spínání startování viz. můj dotaz ve vláknu Nestartuje.
Buď to to bude jen tou startovací skříňkou anebo budu mít závadu viz. Ruda (pár příspěvků nahoře)
Poslední úprava: 9 roků 7 měsíců zpět od DAKAR82.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 9 roků 7 měsíců zpět #20303

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Tak hlásím že jsem se konečně včera osobně potkal s Dědkem a převzal si cdi a čidlo stojánku. Dnes proběhla výměna obojího a už to funguje jak má. Jsem spokojen. Děkuji všem zučastněným za pomoc.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24257

  • Jóna
  • Avatar uživatele Jóna
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Máš-li trable, nezoufej, zvyš volnoběh a doufej
  • Příspěvky: 60
  • Karma: 3
Ahoj pánové.
Nikde jsem nenašel odpověď, tak píšu sem. Pro info mám rv.90

Motor jde od spoda docela slušně (je to můj první BIG, takže nemůžu porovnávat), ale při vytočení nad 4000ot na 4. nebo 5. kvalt mi to jakoby začne chcípat (brutálně škubat). Měl jsem podezření na karbce, páč tam původní majitel měl laďák a já tam dal zpět přepážkový Sebring kvůli technické, ale pak jsem to vyloučil. Všiml jsem si, že při tom chcípnutí v otáčkách mi spadne otáčkoměr na nulu. Jelikož k němu nevede náhon jako u starý MZ, soudím, že bude živen elektrickými pulzy. Jen nevím odkud. Jestli z CDI, je to asi tím. Jestli jinak (indukční cívka mě napadá), potřebuju radu, co by to mohlo být za chybku.

Díky za pomoc
Jóna
DR800S, SR42B, rv:1990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24258

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Snímač otáček je v levým deklu motoru u vinutí altíku, prohlědl bych kabely na výstupu v průchodce toho levého deklu, zda nejsou rozlámané a spíše se věnoval palivové soustavě, t.j. už průtokem kohoutů, hadice, filtřík, hladiny a čistota karbců. Vyřadil bych i snímač na bočním stojanu, taky někdy zlobí. Na CDI bych to zatím neházel ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24260

  • Jóna
  • Avatar uživatele Jóna
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Máš-li trable, nezoufej, zvyš volnoběh a doufej
  • Příspěvky: 60
  • Karma: 3
Ok. Zkontroluju kabely a znovu palivovou soustavu. Taky těsnost manžet od airboxu. Jen mě do toho nesedí ten blbnoucí otáčkoměr. Uvidím.
Díky za rady, ještě písnu, jak to dopadlo.
DR800S, SR42B, rv:1990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24264

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
"Všiml jsem si, že při tom chcípnutí v otáčkách mi spadne otáčkoměr na nulu."

Buď jsem nepochopil, jak to myslíš nebo si nepochopil, jak funguje otáčkoměr :cheer:

Po pravdě nevím, když chcípne motor za jízdy bez vypnutí klíčku a se zařazenou rychlostí, jestli otáčkoměr něco ukazuje, když je motor roztočený přes převody od kola. Nikdy jsem to nesledoval, ale myslím, že je na nule, pouze funguje tachometr s mechanickým náhonem...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 7 roků 11 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24265

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Když mi chcípnul motor za jízdy, tak se mi zablokovalo zadní kolo a určitě se motor netočil. Na otáčkoměr jsem se nepodíval, na to nebyl čas. :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24266

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Asi tak jsem to chtěl napsat. :silly:
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24267

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Jemu to ale pocukává a škube, číli motor se prakticky uplně nezastaví a zase chytne, protože drží plný gaz, aby ho udržel v chodu, Ty jsi to Rudo zaťáp a už si letěl...Kolo se zablokovalo brzdou a potom kompresí motoru, když jsi nevymáčkl spojku... ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jóna

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24268

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Mě došel benál, ale to už jsme mimo téma. Tak šup zpátky k CDI - rada. :woohoo:
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24270

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
CGI se nechá změřit.
ZDE
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 11 měsíců zpět #24273

  • Jóna
  • Avatar uživatele Jóna
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Máš-li trable, nezoufej, zvyš volnoběh a doufej
  • Příspěvky: 60
  • Karma: 3
Já to asi blbě napsal.
Tím chcípnutím myslím, že bys třeba jakoby vypnul zapalování. Prostě najednou motor vypne a začne brzdit kompresí. Samozřejmě to s tebou škubne, ale na pětku se to dá zvládnout, ikdyž je to nepříjemný.
Moje úvaha je taková, že jestli elektrika fachá a kokotí benzín, tak by ručka otáčkoměru měla dál ukazovat nějaké otáčky stále se točícího motoru (je stále poháněn přes zadní kolo a převodovku setrvačností dosti hmotné dvojice DR a Já).
No nic, až přestane pršet, ještě to otestuju. Navíc jsem si půjčil náhradní CDI od známého, tak to zkusím vyměnit (dá to nejmíň práce) a uvidí se. Když to nezabere, budu laborovat dál.

Díky za rady.
DR800S, SR42B, rv:1990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 10 měsíců zpět #24444

  • Jóna
  • Avatar uživatele Jóna
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Máš-li trable, nezoufej, zvyš volnoběh a doufej
  • Příspěvky: 60
  • Karma: 3
Čau Bigaři.
Trochu jsem zkoumal a CDI-čkem to asi opravdu nebude, neb jsem si půjčil jiné, a blbne to stejně. Podle místních rad jsem si stáhnul manuál a proměřil kable elektriku. Dobíjení bude OK, nímač polohy (otáček) asi taky a ty červeno černý dráty mají taky správný odpor (to budou asi startovací cívky?). Tak jsem zkusil proměřit indukční cívky a tam je nějakej moribundus v levé fajfce. Má to mít proti + odpor 10-17 Kohmů, ale naměřil jsem 6,8Mohm. Samotná fajfka má taky cca 6,8Mohm. To vypadá, že je v ryci. Pravá je v normě. Otázka je, jestli to může na jednu fajfku dělat takový kraviny.
Pak jsem ještě zkoušel proměřit spínač stojánku, a nemohl jsem nic naměřit, ať už byl povolenej nebo stlačenej. Za provozu ale fungoval (když je otevřenej, tak to po zařazení motor chcípne). Ale mohlo by to při určitejch otáčkách kokotit.
Takže koupím novou fajfku, stojan odpojím a proklemuju a uvidím.
Je možné použít fajfku od NGK např. tuto: www.mototravnicek.cz/fajfky/36081-ngk-fa...102-xb05f-cerna.html
nebo to musí bejt originál?
Díky za postřehy
DR800S, SR42B, rv:1990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

CDI - rada 7 roků 10 měsíců zpět #24451

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Včera jsem řešil něco podobného na motorce co tu mám už půl roku rozebranou.Měl jsem procvakaný kabely co jsou do levého vika,pěkně pod izolací,asi je někdo kdysi skřípnul a zabalil do izolačky a jak jsem hejbal s vikem tak mezi sebou zkratovali.Zaizoloval jsem každý kabel zvlášť a pak dohromady.Měřit to moc nešlo,ale ze zkušenosti vím že tady je skoro u věech Bigů největší problém jinde se totiž kabely nemohou poškodit,pokud jsou vedeny a uchyceny jak to udělal výrobce viz. manuál.
Chovalo se to jak když mi netěsněj příruby na karburátorech,ty jsem měl venku a jak na nicxh tak na sacích gumách od filtru mi dobře neseděli pásky,ale po přet+sn+ní prorblém přetrvával bez nějakých změn.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jóna

CDI - rada 7 roků 9 měsíců zpět #24571

  • Jóna
  • Avatar uživatele Jóna
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Máš-li trable, nezoufej, zvyš volnoběh a doufej
  • Příspěvky: 60
  • Karma: 3
Čau lidi.
Záhada s chcípáním za jízdy vyřešena. Bylo to spínačem stojánku. Při určitejch otáčkách se asi rozepínal, takže vypínal zřejmě celou CDI a tím mi spadla ručička na otáčkoměru na 0. Teď to dělá taky sousedovi, takže jsem zvědavej, jestli mu moje rada pomůže :-)
Dá se spínač opravit nebo se musí koupit novej?

Díky
DR800S, SR42B, rv:1990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.975 sekund