Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: nehází jiskru

nehází jiskru 9 roků 4 týdnů zpět #21948

  • Matus 800
  • Avatar uživatele Matus 800
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
ja som skusal merat odpor na tom alternatore...tiez neviem ktore je primarne a ktore sekundarne vinutie...na snimaci otacok som nameral...207ohmov...takze to je asi dobre....na jednom z tych vinuti som nameral okolo 2 ohmi(tam by malo byt 0-1)tak neviem ci to je v poriadku...a na tom vinuti...z ktoreho idu 3 zlte kable som nameral okolo 290 ohmov(tam by malo byt 10000-17000)tak ak som to dobre meral tak je to odpalene :( dam to este premerat nejakemu elektrikarovi asi
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 9 roků 3 týdnů zpět #21950

  • Rado74
  • Avatar uživatele Rado74
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 95
  • Karma: 3
Tie tri žlté - trojpinový konektor, to je len dobíjanie, tie merat nemusíš. Premeraj len dve koncovky čo sú pri krku riadenia. Obe majú dvojpinový konektor. Jedna s červenými káblami musí mať okolo 300 ohmov a tá druhá, kde je zelený a asi hnedý musí mať okolo 200 ohmov.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 9 roků 3 týdnů zpět #21952

  • Matus 800
  • Avatar uživatele Matus 800
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
no tych 200(mal som tam okolo 207) mi aj sedi...ale ta druha hodnota mi nesedi...a tych 10000-17000 ma byt kde vlastne??
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 9 roků 3 týdnů zpět #21953

  • Rado74
  • Avatar uživatele Rado74
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 95
  • Karma: 3
tak to máš v poriadku, na tom druhom konektore musí byť nejakých 270-360 ohmov. Ak ti ukazuje 0, tak to je v kely. Tých 17000 to bude sekundárne vinutie indukčnej cievky.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 9 roků 3 týdnů zpět #21956

  • Matus 800
  • Avatar uživatele Matus 800
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
tak 0 som tam nemal nikde...ak je to v poriadku...tak potom neviem preco mi to nehadze iskrku...mozno len daky kabel alebo neviem
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 6 roků 10 měsíců zpět #25536

  • Jodgo
  • Avatar uživatele Jodgo
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Tak ja mam rovnaky problem. Po prvotnom podozreni na CDI sa nakoniec ukazalo, ze problem je v snimaci polohy kluky. Avsak akosi sa mi nedari zohnat tento snimac samostatne, vsade som ho nasiel len spolu s celym alternatorom, co uz nieje uplne lacna polozka. Neviete niekto nahodou poradit, kde by som ho mohol zohnat samostatne?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 6 roků 10 měsíců zpět #25537

  • Láslo
  • Avatar uživatele Láslo
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Na moje ledviny nikdo nečeká
  • Příspěvky: 289
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 2
Kup CDI ignitech a máš navždy pokoj. Není to zadarmo ale zatím to kazdymu funguje. Vše je popsáno ve vlaknu ignitech.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 6 roků 10 měsíců zpět #25538

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Snímač otáček by měli mít tam, kde opravují-převíjí vinutí alternátorů z motorek ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 6 roků 10 měsíců zpět #25539

  • Jodgo
  • Avatar uživatele Jodgo
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ignitech mi so snimacom nijako nepomoze :-(
...mimochodom uz ho mam
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 4 roků 10 měsíců zpět #26991

  • xtreamTJT
  • Avatar uživatele xtreamTJT
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 5
  • Karma: 0
Zdravím, vím že je v tomto vláknu docela popsaný jak a kolik by se měli naměřit v případě že nehází jiskru. Mám doma DR 750 big r.v.89. V srpnu 2017 přestal házet a do června 2018 byl v servisu. zjistili závadu na špatném vinutí alternáturu(či co je to za věc pod levým kartérem). A upravili prý lehce kabelový svazek, zřejmě vyměnili pár kabelu podle toho co mi bylo řečeno. včera jsem doma nastartoval Bigoše a nechal jsem ho zahřát. jenže najdenou chcípl a po pár minutách co jsem vyndal svíčku tak opět nehází jiskru....Velmi moc prosím zda by mi mohl někdo popsat postup s čím začít krok za krokem, šel jsem podle toho co jsem se tu tak nějak dočetl k tomu jsem vyměnil indikční cívky a CDI (toto jsem dostal fungl nové k moto při koupi),svíčky jiné a stálé nic, velmi se omlouvám jsem trochu lama tak bych potřeboval heplnout. Do toho servisu to již dávat nechci pač to bylo rok pryč a za strašný peníz. Proto bych to chtěl zkusit sám s pomocí profíku (Vás). Předem moc děkuji.
Poslední úprava: 4 roků 10 měsíců zpět od xtreamTJT.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 4 roků 10 měsíců zpět #26992

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
ahoj, hledat poruchu elektriky u počítače je zdlouhavé a když je někdo Lama, tak tuplovaně :cheer: V první řadě je, jestli ti jde vše po zapnutí klíčku: světla, blikny, klakson... pokud to nejde- vadná spínačka nebo pojistka. Pokud to jde, odstroj nádrže se sedlem a bočnicemi, nejdřív rozpoj všechny štekry na kabeláži a prostříkni aspoň WDčkem. Pokud zase bez jiskry, sundej levý dekl motoru s vinutím altíku a prohledni a proměř všechny kablíky od vinutí až po štekr, zda jsou průchozí pro proud a nejsou zlomené na výstupu z deklu za gumovou průchodkou. Jejich lehká úprava tohoto svazku kabelů může být příčina proč nejde jiskra, páč je tam snímač otáček u vinutí, taková kostička s čudlíkem :laugh: a pokud je kablík někde přerušen, nejde jiskra. Dál uvidíme... Předpokládám, že baterku máš nabitou, nebo jsi to zkoušel kabelama třeba z auta. Pokud se hrabali v elektrice, šel bych po jejich stopách, tam bude zakopaný pes ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 4 roků 10 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 4 roků 10 měsíců zpět #26993

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Já si myslím, že je v čudu cívka. 750 měla myslím dvě. Nevím co dělali, že vyměnili pár kabelů ( možná to napojili na jednu cívku, nevím ). Když zčučne cívka ( cívky ) Bigouš točí, ale nejiskří. Tady se domnívám pomůže Ignitech.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 4 roků 10 měsíců zpět #26994

  • Láslo
  • Avatar uživatele Láslo
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Na moje ledviny nikdo nečeká
  • Příspěvky: 289
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 2
Já bych zkusil sehnat někoho, kdo má ignitech na 750 a dal ho na zkoušku. Je to jeden štekr a hned víš, jestli je nebo není chyba dole.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 4 roků 10 měsíců zpět #26995

  • xtreamTJT
  • Avatar uživatele xtreamTJT
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 5
  • Karma: 0
ignitech - je CDI?? Bigouš točí vše svítí ale prostě nejiskří, CDI mám doma ještě jedno úplně nové a indukční cívky taktéž. Ty jsem zkusil zapojit a stejný problém. abych byl přesný zas taková lama nejsem :laugh: jen neumím měřit ele. na to jsem vážně lama :silly:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

nehází jiskru 4 roků 10 měsíců zpět #26996

  • Aldy
  • Avatar uživatele Aldy
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • (nerad píšu:-)
  • Příspěvky: 283
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 62
No, ono to stačí proměřit... :-)))
750 (800-90) má cívku jednu
800 (91-99) má dvě
3 možnosti: přemotat, koupit nový, nebo cdi Igni. které cívky nepotřebuje
ALDY z Turecka
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.200 sekund