Bacha na přílišné přitvrzování podvozku,hlavně zadní pružiny.Ta co je tam vyfocená je ideální pro zátěž nad 100kg(mám jí zcela povolenou s tvrdostí to je na hraně v terénu při rychlejší jízdě je dobrá,ale na silnici pokud jedu sám je zbytečně tvrdá=jízdní vlastnosti dobré,ale snesl bych pohodlnější nastavení(což už nejde),ve dvou to nemá chybu a v maximálním zatížení to je oproti originálu hodně nesrovnatelné(originál byla dost houpačka=měkká i když jsem jí přitáhl nadoraz).
Přední pružina tam už je daleko větší problém,jak není progresivní ani možnost nastavení,tak je to buď moc tvrdé(silnice)a dobre v terénu.
Nejlepší je zainvestovat 2500kč a koupit pružiny WP jsou progresivně vinuté jako originál,ale tužší.
Jináč se s předním pérováním moc dělat nedá,je to daň za levnou motorku,tam výrobce ušetřil,kdo chce v předu mít něco lepšího,tak to musí řešit,buďto vidlicemi z dražších Endur nebo vidlicemi Marzzochi,WP,Öhlins
Vše je o penězích,co chcete do toho zainvestovat.
Big stával do12000DEM,tak že výrobce byl omezen výbavou,ale i přesto se mu povedlo udělat dobrý kompromis ceny a užitku tehdy i mody Dakar stilu.