Vracím se k repasi zadní brzdy.
Špatně mi chodily pístky a přibržďovalo zadní kolo lehce. Hlavní problém byl v bordelu pod těsnícíma gumičkama která drželý pístek tak silně že skoro nešel zatlačit ani blickama.
Pokud někdo budete repasovat třmen tak doporučuji sada těsnění od firmy wemoto která vyjde na 540,- plus stovka za poštu.
www.wemoto.cz/bikes/suzuki/dr_800_sm_big...eals_caliper_-_rear/
Vytáhnou se desky, pak se přes brzdovou páku vyšlapou pístky ven (pokud jde jeden rychleji tak je dobré ho trošku blokovat nějakou dřevěnou destičkou nebo tak něčím aby šly oba současně). Následně se sundá brzdová hadice.
Těsnící kroužky se oba opatrně vyloupnou ven (pozor na poškození třmenu). Pod těsnícíma kroužkama je usazenej nějakej bílej bordel kterej se musí opatrně vyškrábat. Je tam blbě vidět ale čím pečlivěji to bude udělané tím lepší výsledek. já použil sichrhajzku které jsem ohnul kombinačkama špičku do pravého úhlu a tím to jemně oškrábal ve všech zákoutích.
Následně se vloží nové těsnící kroužky (namočené v brzdovce nebo potřené speciálním mazivem). Pístky se musí dúkladně očistit nejlíp čističem na brzdy. Neboporuču je brousit nebo leštit protože na sobě mají nějakou povlakovanou vrstvu aby nerezly, takže by neměly být ani moc orezlé.
Pak se to jen složí, napustí brzdovka a odvdušní.
Pístky jdou do nových gumiček zasunout lehce jen prstama a vše funguje jak má.
picasaweb.google.com/foto.dawid.cz/Suzuk...BIGZadniBrzdovyTrmen
picasaweb.google.com/foto.dawid.cz/Suzuk...VidliceABrzdovyTrmen