Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Jiné předky...

Jiné předky... 8 roků 2 měsíců zpět #23820

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
To už bych musel dát slabší pružiny,protože ani bez oleje to nebylo měkkčí.jen se to více ponořilo.Dokázal jsem je více zmačknout. :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 2 měsíců zpět #23927

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Čau, hele tak na tom pořád pracuju (pomalu, strašně pomalu..) a jen se chci zeptat kdo jste nechával origo přední kolo, jak Vám vycházelo mezi vidle? Já mám mezi vidlema 13,5cm místa a skoro mi přijde, že kotouč je dost blízko u kluzáku (možná je to jen pocit:) a možná taky blbě rozměřuju střed náboje (zatím jen náboj bez ráfku, čekám na dráty, tak i stylem oko vidí, oko není pi*a se to blbě kontroluje. Takže bych se rád zeptal jak jste doměřovali rozpěrný trubičky aby big zůstal jednostopej-rovnou latí od zadního kola?

Vidle, co mi tvrdil prodejce, by měly pocházet z RM250/98, ale co jsem koukal na partsdepot, jak mají vypadat, tak se mi to nějak nezdá, což mi trošku kompilkuje variantu sehnat přední kolo k vidlím a jak moc je to mezi sebou rozměrově kompatibilní 125/250/450, Suza/Kawa/cokoliv taky moc zjistit nejde :)

Jinak jsem šel teda cestou: nová oska má 17mm, takže protočení díry středu na straně náhonu tachometru na 35mm, z každý strany ložisko 6003 (popřípadě 2x16003)+ na straně náhonu simering, no a náhon tachometru ruším, protože přístrojovka bude jiná, čímž se mi mění délky rozpěrných trubek.

Jo a nevíte někdo proč je to originální ložisko na straně náhonu tak blbýho rozměru?

Díky.
Poslední úprava: 8 roků 2 měsíců zpět od michal5u.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 2 měsíců zpět #23929

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Ahoj, mám tam vidle z RM 250 (95-96, průměr 45mm), ponechal jsem origo kolo, s origo osou. Do levé vidle futro se závitem na osku, do pravě vidle futro na úchytu osky. Mám origo náhon tachometru komplet, žádný podložky nebyli třeba, kolo mám uprostřed vidlí, ano, kotouč je blízko kluzáku. Nutný nástavec držáku-třmenu brzdiče...
Pokud bys potřeboval kolo s kotoučem, osku, brzdič, hadici a pumpu s páčkou z RM 250, tak mám...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 8 roků 2 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 2 měsíců zpět #23931

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Nojo, tak to jsem si to tím tachometrem akorát zkomplikoval..ale origo už byl stejně KO. Nad tím kolem+brzdou zauvažuju, máš představu o ceně? Jo a jakej je vůbec průměr kotouče? Nebude to brzdit hůř než originálně špatně? :)

Pokusím se přihodit fotky, jestli ty tvoje vidle vypadají aspoň trošku podobně (průměr trubek je taky 45mm):



Jo a nálepky Kawasaki jsou tam proto, že je měl na KLR :)
Přílohy:
Poslední úprava: 8 roků 2 měsíců zpět od michal5u.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 2 měsíců zpět #23935

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
kolo je obuté na jeté 09ce, kotouč má průměr 240mm, brzdit to určitě bude méně, Nemít ještě jedno přední bigácké kolo náhradní, tak na toto z RMky bych nechal udělat kotouč pevný 300mm a nechal bych si ho, je podstatně lehčí, do terénu by bylo lepší...Vidlice mám uplně stejné...jo, za kolo litr...

ještě dodávám jestli mohu, brzdič ponechej bigáckej, prodloužíš jen spodní část držáku brzdiče a na vidlici zevnitř od kola upiluješ o tlouštku toho nástavce ty RMácký úchyty brzdiče tak, aby po namontování byly destičky na středu a šel tam brzdič vůbec nandat, to uvidíš sám, až to budeš skládat(upilování musí být u obou přesně stejné na setiny mm, jinak pujdou desky křivě na kotouč!!! )...to horní oko držáku brzdiče na vidlici jsem zvětšil pro imbus M10, spodní mám ponecháno pro M8mm.. nezapomeň nechat stočit horní část sloupku brejlí na 25mm pro ložisko a vyříznout 25mm jemný závit(tuším 1,25) s výrobou matice téhož závitu... stočení sloupku a vyříznutí závitu neplatí, pokud bys upravil horní lůžko na krku pro větší ložisko, t.j. vnitřní průměr 30mm...

prosim Tě, tyhle fotky při úpravě smázni, a ty samý fotky jdou dát jako malinký odkaz, který se po kliknutí otevře, jen při instalaci neklikneš na VLOŽIT ale ODESLAT ;) šetřme lesy a místo na stránkách :laugh: Takto:
Přílohy:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 8 roků 1 měsíc zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 2 měsíců zpět #23938

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
S těma fotkama mám problém všude, dík :)

Jo takle, že i když bych dal RMkový kolo, tak nechat brzdič co byl, jen zvětšit kotouč a upravit držák...No tím pádem teda nechám i původní kolo (mám taky 2). Jen mě dycky trápí když mám dělat takový nevratný úpravy (brousit úchyty na vidlici), ale co už :) Čep už mám hotovej novej, ten origo co jsem k nim dostal byl tuším krátkej...to horní ložisko mě dlouho trápilo, mám ještě kuličkový-no vymačkaný nebylo tak jsem ho nechal..Doraz už mám taky navařenej, v pondělí by měly dorazit dráty do kola tak s tím snad pohnu. Každopádně díky za rady :)

PS: jo a nevím jestli si tu 09 jezdil, ale za mě teda doporučuju sundat, spálit a zakopat hodně hluboko..moc gum jsem za tím nevyzkoušel, ale 09 na předku byla rozhodopádně nejhorší :)
Poslední úprava: 8 roků 2 měsíců zpět od michal5u.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23949

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
09ka není špatná, na silnici hodně ubývá, v terénu nesmí do bláta, v porovnání s C- gumami je naprd, to jo... to obroušení držáku na vidli je sice nevratné, ale zpětně už ty vidle nikdo nebude dávat na RMko, tak je to fuk...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23970

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Mě přišlo, že na mokrý silnici hlavně dost klouže a v terénu, no jak říkáš :)

Tak ale teď už zpět k tématu- zkusil jsem použít původní vymezovací prvky, díky kterejm to vycházelo na střed v pohodě jak říkáš, ALE! S kotoučem už jsem tak blízko u kluzáku, že neprojedu při propružení kolem vrchní (vnější) trubky. Nemůžu teď moc vyzkoušet, kde jsou vlastně u těchle vidlí dorazy, jestli tam kotouč vůbec dojede, ale hádám, že jo. Tak tak koukám na pardtsdepot a nemá náhodou DR800 oproti DR750/88 kotouč blíž k výpletu kola? Tak nějak jsem myslel, že jsou středy u všech stejný, ale asi jsem se malinko přepočítal :)

Co koukám na Vaškovy videa, tak to vypadá, že kotouč k vrchní trubce dojede, tak nechci moc spolíhat na to, že mě to vyjde :)

No a tím by se ještě vracelo do hry to tvoje kolo, jestli už ses ho nezbavil
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23971

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
UP-vidle jdou totálně nadoraz, t.j. prachovka horní trubky se dotkne držákú osy kola na spodních trubkách, párkrát se mi to očistilo až dolu :cheer:
Šířka středů kol a vzdálenost kotoučů od vidlic budou u obou typů stejné, Vomajda má vidle 48mm a starý kotouč a normálně funguje, chyba bude v Tvých představách :blink: Kolo mám furt, ale neházej flintu do žita, všichni, co vím, že mají origo kola z Biga v UPvidlích nemají s tím problém...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 8 roků 1 měsíc zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23972

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Nuže dobrá, teď zas někam jedu, ale přes ty prodloužený velikonoce na to lehnu a už to musí vyjít :) Díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23974

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Jen ještě dodávám, že boční odstup kotouče od plastového krytu spodní trubky je cca 5mm, kryt překrývá i část horní trubky v místě zesílení pro gufero a prachovku a při propérování je prakticky horní trubka oddělena od kotouče tím krytem...
Přílohy:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 8 roků 1 měsíc zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23975

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Také přispěji svou troškou do mlýna. Vidle jsem řešil už dááávno před vámi přátelé. Ovšem se to nějak neuchytilo. Přitom stačilo jen dodělat osu.
Přílohy:
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 8 roků 1 měsíc zpět od Gek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23977

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Tak teď si mě Zdendo dostal :blink: :blink: :woohoo: :woohoo: UP (úplné) vidle :laugh:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 8 roků 1 měsíc zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23989

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Hehe, multifunkční zahradnickej stroj :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 8 roků 1 měsíc zpět #23993

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
tak na kydání hnoje ,na rytí by jsi je hned zlomil. :( :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.488 sekund