Čau, hele tak na tom pořád pracuju (pomalu, strašně pomalu..) a jen se chci zeptat kdo jste nechával origo přední kolo, jak Vám vycházelo mezi vidle? Já mám mezi vidlema 13,5cm místa a skoro mi přijde, že kotouč je dost blízko u kluzáku (možná je to jen pocit:) a možná taky blbě rozměřuju střed náboje (zatím jen náboj bez ráfku, čekám na dráty, tak i stylem oko vidí, oko není pi*a se to blbě kontroluje. Takže bych se rád zeptal jak jste doměřovali rozpěrný trubičky aby big zůstal jednostopej-rovnou latí od zadního kola?
Vidle, co mi tvrdil prodejce, by měly pocházet z RM250/98, ale co jsem koukal na partsdepot, jak mají vypadat, tak se mi to nějak nezdá, což mi trošku kompilkuje variantu sehnat přední kolo k vidlím a jak moc je to mezi sebou rozměrově kompatibilní 125/250/450, Suza/Kawa/cokoliv taky moc zjistit nejde
Jinak jsem šel teda cestou: nová oska má 17mm, takže protočení díry středu na straně náhonu tachometru na 35mm, z každý strany ložisko 6003 (popřípadě 2x16003)+ na straně náhonu simering, no a náhon tachometru ruším, protože přístrojovka bude jiná, čímž se mi mění délky rozpěrných trubek.
Jo a nevíte někdo proč je to originální ložisko na straně náhonu tak blbýho rozměru?
Díky.