Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Jiné předky...

Jiné předky... 7 roků 5 měsíců zpět #24932

  • marcel
  • Avatar uživatele marcel
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 63
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 2
Pánové přečetl jsem všechno a musím uznat že jste udělali kus dobré práce ....takže jsem se rozhodl že do úpravy půjdu také ....mám jen otázku pokud někdo z vás dělal podrobnou foto dokumentaci....dost by to pomohlo ...pravděpodobně použijí vidle taky s RM 250 ...zde ve Skotsku jsou za přijatelné ceny ...
Takže ještě se vás zeptam co myslíte že je schůdnější ponechad Origo kolo s brzdovém z biga ...a nebo koupit komplet rm 250 vidle s kolem brzdicem ...díky moc pánové ...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 7 roků 5 měsíců zpět #24933

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
kolo z krosky má malý a tenký kotouč, nebude to brzdit, napasovat tam bigácký kolo není problém, zvládli to všichni do různých vidlic, taky jsem to koupil s kolem, mám ho doma na věšáku :)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: marcel

Jiné předky... 7 roků 5 měsíců zpět #24961

  • Ricardo
  • Avatar uživatele Ricardo
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 59
  • Karma: 10
Tomáš má pravdu. Vidle z krosky, kolo a brzdu z biga. Nechat vyrobit hřídel a mezikusy ke kolu, trochu si pohrát, napasovat uchycení brzdy na vidle a je vyhráno. Sedí to a funguje parádně. :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 7 roků 3 týdnů zpět #25343

  • Láslo
  • Avatar uživatele Láslo
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Na moje ledviny nikdo nečeká
  • Příspěvky: 289
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 2
Tak jsme to včera doskladali. Dnes první test. Ahmedova obava o kontakt kotouče s hlinikovym krytem na kluzaku byl oprávněný. Ale u mě si nyty kotouče cestu udělaly. V terénu je to fakt super. Bohužel ale přestal stíhat zadek. :-D jinak mám napasovany tlumiče z RM250 rok 04 47mm...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 7 roků 3 týdnů zpět #25348

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 6 roků 1 den zpět #26034

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Tak jsem v zimě namontoval na předek vidlice Showa 48. Byli už upravené na biga od Láska. Jen jsem vylepšil uchycení brzdového třmenu a dokoupil kryty vidlic, odfukovací ventilky a nechal vyrobit 1,8m dlouhou brzdovou hadici. Také jsem pod krk umístil krycí plast a kus krosového blatníku se zástěrkou vepředu, abych minimalizoval házení bláta dírou kolem krku a dopředu. Big je sice nižší, ale na silnici má o dost lepší jízdní vlastnosti a v terénu jsem nevěřil svým očím. Poprvé jsem řídil biga v terénu i kamenitý výjezd jsem jel jak po rozbitém asfaltu. Paráda, jsem moc a moc nadšený. Vůbec jsem nečekal takový rozdíl. Fotky ještě nemám stažené, doplním později. Rozhodně doporučuji všem co o tom přemýšlí.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 6 roků 1 den zpět #26035

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
to až budeš zase navigovat, pojedu i na tu dvojku... :woohoo:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jiné předky... 3 roků 3 měsíců zpět #27709

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Tak pár let uplynulo od přestavby na UP Showa, jelikož už zase bylo na čase udělat repas, tak jsem zvolil jinou variantu, než udržovat naživu již vymlácené vidle, kde furt byl problém s těsností gufer a únikem oleje. Část Hudli teamu přechází na klasické vidle WP 50mm, které používalo KTM, Husqvarna a Husaberg. Jsou jednokomorové, jednodušší na údržbu i rozborku. používá je i Hessler na svých přestavěných Bigách. Zase se muselo řešit plno detailů, sloupek řízení, dvoudílná osa kola při zachování origo náhonu tachometru, jiná ložiska v kolech, rozpěrná podložka mezi kolo a vidli, nástavec držáku brzdového třmenu, brzdová hadice po vzoru MX moto, úchyt blatníku, musel jsem i upravit přední ochranný rám,aby nedocházelo k nárazům blatníku, jelikož je možný větší rejd než u UP vidlí, vložení přídavných pružin do tlumíčů, aby byla zachována vyšší výška motocyklu. V neposlední řadě jsem již dříve osadil Bigoje vyrobeným plovoucím kotoučem 320mm, účinnost brzdy se tím navýšila. Tak toto je pro příští generaci bahnomrdalů, jelikož čísla v občance nám nikdo nezmění :woohoo:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 3 roků 3 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.827 sekund