Tak pár let uplynulo od přestavby na UP Showa, jelikož už zase bylo na čase udělat repas, tak jsem zvolil jinou variantu, než udržovat naživu již vymlácené vidle, kde furt byl problém s těsností gufer a únikem oleje. Část Hudli teamu přechází na klasické vidle WP 50mm, které používalo KTM, Husqvarna a Husaberg. Jsou jednokomorové, jednodušší na údržbu i rozborku. používá je i Hessler na svých přestavěných Bigách. Zase se muselo řešit plno detailů, sloupek řízení, dvoudílná osa kola při zachování origo náhonu tachometru, jiná ložiska v kolech, rozpěrná podložka mezi kolo a vidli, nástavec držáku brzdového třmenu, brzdová hadice po vzoru MX moto, úchyt blatníku, musel jsem i upravit přední ochranný rám,aby nedocházelo k nárazům blatníku, jelikož je možný větší rejd než u UP vidlí, vložení přídavných pružin do tlumíčů, aby byla zachována vyšší výška motocyklu. V neposlední řadě jsem již dříve osadil Bigoje vyrobeným plovoucím kotoučem 320mm, účinnost brzdy se tím navýšila. Tak toto je pro příští generaci bahnomrdalů, jelikož čísla v občance nám nikdo nezmění