Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Ložiska v řízení

Ložiska v řízení 9 roků 5 měsíců zpět #20573

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
tu nejobyčejnější mě tam vydržela slovenské složiska 10let. :) :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 9 roků 5 měsíců zpět #20575

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Slovenské ZVL je lepší střed.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: xico

Ložiska v řízení 9 roků 5 měsíců zpět #20576

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Dle dílenských tabulek jsou originál ložiska na úrovni těch nejlevnějších od ZKL,v řízení je potřeba akorát nemít vůli a vodu,pak vydržej léta a desetitisíce kilometrů.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: xico

Ložiska v řízení 7 roků 11 měsíců zpět #24198

  • Mára
  • Avatar uživatele Mára
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 90
  • Karma: 15
Ahoj, měním spodní ložisko v krku řízení. Mám dva dotazy
- jakou vazelínu tam mám dát? Plánuju A00 (zelená, táhne se) a asi jí trochu mixnu s vazelínou s obsahem molyky.

- je normální, že vnitřní kroužek horního ložiska chodí volně po krku řízení? No skoro bych řekl, že má vůli tak 0,2 mm a mám chuť to něčím vymezit, i kdyby to mělo být jen omotáním Al páskou. Taky vám to chodilo volně? Nebo to chodí volně kvůli tomu, aby se to dalo správně seřídit a nemám si s tím dělat starosti?

Dík, Mára
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 7 roků 11 měsíců zpět #24199

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Mazatí tuk velmi dobrej,ale ta vůle je špatná,jedině vyvložkovat,přesně na střed aby šlo ložisko seřidit.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Mára

Ložiska v řízení 7 roků 11 měsíců zpět #24211

  • Mára
  • Avatar uživatele Mára
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 90
  • Karma: 15
Dík, no nejdřív jsem měl snahu to i vymezit tou Al páskou, ale když mi při navlékání toho horního kroužku spodní brejle upadly na zem, tak jsem to tam nakonec dal s tou vůlí. Ono na tohle dělat vložku nebude sranda ani v budoucnu, protože to by se ta trubkohřídel v krku musela osoustružit, čímž by se ztenčila a to se mi nezdá, nepřijde mi jako extra předimenzovaná... (a navíc aby šla nějaká vložka na to místo navlíknout, tak by se musel odstranit i závit, a co pak? ) Budu se uklidňovat tím, že se ten vnitřní kroužek stáhnul a sednul na hřídel tím, jak je stažený.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 7 roků 10 měsíců zpět #24291

  • Mára
  • Avatar uživatele Mára
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 90
  • Karma: 15
Tady je vnější kroužek spodního ložiska - nejvíce opotřebovaná část. Ty "otisky" jsou cítit i prstem, ale dokud byly nasazený vidlice, tak jsem nic nepoznal - ani nebyla znát vůle při hrkání dopředu/dozadu se zvedlým předním kolem. (Teda, já nic nepoznal, ale Aldy to věděl po ujetí 50 m v pantoflích - dík za diagnostiku :D :D )

Bych zapoměl - i66.tinypic.com/2wflqb7.jpg
Poslední úprava: 7 roků 10 měsíců zpět od Mára.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 7 roků 10 měsíců zpět #24309

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Měl jsi to pěkně dlouho volné a jízda na tom musela být hrozná,přetahování o řidítka tohle už funguje jak aretace.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 4 roků 10 měsíců zpět #26907

  • cornus
  • Avatar uživatele cornus
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Chlapi koupil jsem si ložiska do krku řízení samozřejmě ne original když to není atyp, respektive koupil sem NTN která vlastně originál jsou ale místo 2700Kč z partsdepot mě vyšli na asi 600Kč (příšernost!).
Ale na spodním ložisku je prachovka, kterou nemám.

Při rozebírání si vůbec nevybavuji, že bych tam prachovku měl. Ale na stránkách CMSNL na obrázku prachovka je ( www.cmsnl.com/suzuki-dr750s-1989-k-1-2-4.../bearing_0926530005/ ) a i jakási náhradní sada obsahuje prachovku ( www.cmsnl.com/suzuki-dr750s-1989-k-1-2-4...-bearing-kit_ssh901/ ) .

Takže ví někdo kde ji sehnat ?!

Děkuji za rady
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 4 roků 10 měsíců zpět #26908

  • Vorel
  • Avatar uživatele Vorel
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Život se dá promarnit, prožít a nebo ENDURO!
  • Příspěvky: 206
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 5
Měnil jsem je několikrát. Žádná prachovka tam není. Jen normální kuželíkový lož.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 4 roků 10 měsíců zpět #26910

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Vorle, je... ;)
www.2hmoto.cz/cz/loziska-rizeni-all-ball...eni-rizeni-sada.html

...příště kupuj normálně kde prodávají ložiska, teda bez prachovky vyjdou na polovinu tebou zaplacených peněz...

dodátek: většina japonských krosových motorek má stejná ložiska jako Big dole, tak oslovit prodejce dílů na MX moto, zda by se dala koupit mimo sadu nebo oslovit servisy MX moto, páč při servisu se dávají nová ložiska v sadě s prachovkami, tak třeba by se hodila i použitá, protože toho moc nenalítají, to není jako na silnici, kde to vydrží tisíce KM nebo dlouhé roky... já kupuji bez prachovky a dávám tam furt tu starou...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 4 roků 10 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 4 roků 10 měsíců zpět #26911

  • cornus
  • Avatar uživatele cornus
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Děkuji za tipy.

Tak jsem hledal a hledal a našel jsem zajímavé info. Originální prachovka se nedá koupit samostatně a dodává se pouze s ložiskem které už je normalizované (ještě bývá rozdíl v kleci plast/kov )
stakegsx.bbs.fc2.com/?act=reply&tid=8644153

Ale dá se koupit dokonce i na parts depotu prachovka s číslem 5164412C00. Zásadní rozdíl je že tato má vnitřní průměr stejný jako vnitřní průměr vnitřního kroužku ložiska(to je popis :laugh: ) takže konstrukce brýlí dosedne na prachovku a to na ložisko.
U originální prachovky je vnitřní průměr prachovky přiléhající na vnější průměr vnitřního kroužku takže konstrukce brýlí dosedne přímo na ložisko. je to dobře vidět na tom prvním odkazu.

Ergo všechny sady jako náhrady vlastně používají prachovky jako podložky mezi ložisko a brýle. Nicméně to asi i tak funguje takže objednám prachovku s partdepotu kde stoji 149 Kč. A pak budu mít vlastně toto blogs.yahoo.co.jp/hmss1221/38985205.html

starou prachovku sem totiž asi zničil když sem se snažil dostat kroužek z brýlí (to byl boj)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 3 roků 10 měsíců zpět #27517

  • Vilík
  • Avatar uživatele Vilík
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 66
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 2
teď když prší jsem vyměnil také ložiska v řízení a spodní prachovku jsem tam neměl. Tak jsem googlil a zjistil jsem že se to dá sehnat od nějakých 700kč komplet. Ale když tam nebyla tak nevým jak dlouho to bez taky jezdilo. tak jsem zašel do našeho obchodu jen na ložiska a dal jsem se do hovoru s pánem co má na starosti jen ložiska. Tak po debatě, že ložisko které má vydržet otáčky v oleji až 9000 a vazelína 6000 a já potřebuji cca 2cm doleva a 2cm doprava a při jízdě méně. Tak je úplně jedno co zvolíte, protože ložiska mají nějaký standart. Tak prej na tu naší potřebu, kdy nepotřebujme na řídítkách otáčky až 9000, tak jestli zvolíte TNT obě cca za 550,-; ZVL za 350,- nebo KINEX za 160,- je úplně jedno, protože se vymačkaj stejně a pan jezdí taky na motorce, tak řekl životnost záleží co, kde a jak jezdíte. A hlavně když je vyměníte, tak jsem si všiml že jízda se zlepší: :woohoo:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Ložiska v řízení 3 roků 10 měsíců zpět #27518

  • Beran
  • Avatar uživatele Beran
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • DR Big 800 rv.1992
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 1
Já to udělal stejně :-) . Jde o to kam jaké ložisko chci dat. Do řízení jsem dával myslím obě za 350, kola kvalitnější po 90 Kč, ale motor tam jsem nešetřil a jedině to co tam má být. Ještě pro inspiraci. Přepakování jedno jehlové KOYO se dá sehnat okolo 550 Kč (Jde o to že má v sobe gufero a tím je o 3 mm širší) Je jich tam 5ks. A nebo koupit klasické (60-80Kč) a pojistit to 3mm "O" kroužkem B) .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.222 sekund