Nazdar chlopi... Jak tu čtu ty Glerinovy řádky, vidím sebe před cca 2 měsíci...
Motorka sice vrčela, ale jen vrčela, jízda nic moc, startovat se jí nechtělo, zpětný rázy z motoru, brzdy komplet na výměnu, zadní kolo na vyhození...
Páč jsem prodal moto co jsem ho 2,5 roku sedlal a BIG jen smutně koukal a čekal na vyjížďku, slíbil jsem mu pořádný venčení...
Pak jsem se do toho pustil, zase mě to bavilo a jak jsem už někde psal, ruky po ramena od šmíru, návraty z garáže ve 3 ráno
Paráda jak vše šlo, vyměněný kotouče, desky, svíčky, přezutá MITAS 08, učil jsem se vyndavat karby, vše vyčistit atd, koupil oleje, filtry, mazání řetězu, hefty, dokonce jsem pořídil vejfuk z GSXR 1000 jak psal Vlasta, že až BIGoš správně pojede, vyměním ho...
Den před volbama první zkušební jízda cca 20 km, napřed jsem si na BIGu přišel jak na kole, ale po pár kilometrech super užívačka... Jen trochu střílel do vejfuku. A ejhle 2 km od garage mě vyšplouch, vypadalo to na došlý benelín, ale v rezervě bylo dost, a nechtěl zaboha chytit... takže že jsem tlačil a užil si i řídkýho bahýnka po kotníky... V teniskách přátelé
V den voleb jsem počal opět vyndavat karby a vše čistit... Okamžik O nastal ve chvíli kdy Paroubek protáhl obličej a já pelášil do garage nastavovat hladiny... Pánové nekecám, dělal jsem to tak 30x, pokaždý nalít nasadit hadičky na odkalováky a měřit (a věřit) že se obě hladinky zastaví stejně a na dělící rovině... nestalo se... rozdělával jsem to pořád dokola... odešel jsem nas.anej do postele v 5 ráno...
To byla fáze zoufalství... Glerina bych chápal...
Dlouho jsem se na Biga zlobil, pak jen něco sem tam utáhnout a prohlídnout, ale do hladin se mi nechtělo...
Je to 14 dní, co jsem si myslel, že jsem ty hladiny dal do pucu, skládal jsem to fakt do 2 ráno... Motorka vrčela, ale nějak se dusila...
Druhý den večer znovu rozborka, kontrola hladin, gumových přírub mezi karbama a motorem...
dal jsem to do kupy... a... ani za zlatý čuně nechtěl škytnout, jiskra jak nohavica, při vyndané svíčce benzínová mlha z válce... špica, všechno má, tak proč nejede kua, ptal jsem se ve 2 ráno...
Druhý den po probuzení rychle do garáže zkusit, jestli se nerozmyslel.. A... nerozmyslel...
To byla gradující fáze zoufalství... Chápu Glerina...
Po čtyřech hodinách zkoušení čehokoliv a neustálým vyměňováním a sušením svíček začal brblat, jen brblat, ne vrčet... a pak? Chlapi já byl šťastnej jako malej kluk, ta motorka jela a jela velmi dobře, jak snad pod mým vedením ještě ne...
Nekecám, během dalších dvou dnů jsem si objednal barvu na opravu škránaců, zajel navrhnout koleno k novýmu vejfuku, vyměnil olej, filtr, žárovky, vypucoval... a vyrazil na 120 km dlouhou trasu, po 10 kilometrech jsem zapomněl číslo na kámona co mě slíbil případně odvézt dodávkou kdyby byla porucha...
BIG to ufrnkl krásně plavmo, bez problémku a furt jezdí, už mám za 14 dnů nalítáno 1100 km, dneska jsem namontoval novej vejfuk a jsem ve fázi EXTÁZE...
Glerine, voe, nevzdávej to... stojí to za to...