Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Výška

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16646

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Kenwoort si se mi zdáš,dolík Ti dělá problém,ale zvednout Biga né?To jsi ho asi ještě nezvedal v terénu,v blátě nebo na sněhu.No však nám to někde ukážeš.;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16650

  • klondajk
  • Avatar uživatele klondajk
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 6
  • Karma: 0
Tak moc nechapu co je divneho na tom kdyz se ptam majitelu na radu a na jejich zkusenosti se snizenim dane motorky :( samozrejme ze mi jsou zname vsechny standartni praktiky pri snizovani verte mi ze sem toho na toto tema precetl vzhledem k me vysce dost :P ale treba takovej freewind ma dve polohy na prepakovani tak me zajimalo jestli neni treba neco podobneho i na bigu tot vse, a ted proc to vse vubec zacalo kdyz jsem byl poprve zkusit sednout na biga tak ho mel majitel opravdu moc zvysenyho a kdyz jsem vysedl tak jsem si malem vykloubil kycel :blink: coz by opravdu neslo ale nedalo mi to a kontaktoval jsem jineho majitele biga a pozadal ho o zkousku a vida uz kdyz jsem prichazel k motorce tak to byla uplne jina pisen sednul jsem si a sedla mi jak p...l na hrnec :cheer: takze pecka a zda se ze si dokonce placnem a ja budu hrdym majitelem krasneho biga :) a nakonec mozna i bez snizeni ale to ukaze az cas, dekuji vsem co jse mi snazili jakkoli pomoc a vsem ostatnim za trpelivost jo a klidne piste dal myslim ze je to zajimave tema a ze by mohlo pomoc i jinym :unsure:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16652

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Ahoj, chtěl bych říci svůj poznatek. Zakoukal jsem se do BIGa a bylo mi uplně jedno,jaký je to mastodont. Je pravda,že dosáhnout oběma nohama na zem není na škodu (obvzláště v městském provozu) ale BIGa dělá Bigem právě jeho velikost (můj názor) . Já dosáhnu na zem v pohodě jen jednou nohou a pokud oběma tak jen na naprosté rovině a to jen špičkami a to ještě s ubutými silničními gumami. Na drapákách by to bylo ještě o maličko horší. Ale BIGa rozhodně snižovat nehodlám. To bych si raději pořídil jinou motorku,která by měla originál výšku která by mi vyhovovala.

Gaston Rahier který jezdil v roce 1988,89.... Suzuki DRZ 750/800 měřil POUHÝCH 164cm. Na motorku lezl jako na štafle a když stál ve stupačkách tak vlastně seděl.I tak dokázal Dakar v roce 1988 dojet na tuším 9.místě a Rally Pharaons 1988 vyhrál. To píšu jen proto, že jsem se již také setkal s názorem,že jsem na BIGa střízlík.

Tady pár obrázků:
www.rallye-tenere.net/Suzuki.html
Přílohy:
()==I===========>
Poslední úprava: 11 roků 2 týdnů zpět od Shortsword.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16653

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Kenwort: Souhlasím. Pokud člověk musí zastavit v prudkém kopci kde jsou kameny nastává problém. Pravá noha na stupačce drží brzdu protože přední kolo klouže a motorku neudrží, levá noha na zemi-tím pádem motorka lehce naklopená a rozjezd je prakticky nemožný,protože byť lehce naklopené motorce má zadek tendenci ujíždět do strany (má vlastní zkušenost).

nesouhlasím však s tím,že je motorku až tak jednoduché zvednout. V tomto souhlasím s Vašek DR.

Až se ti v takovém kopci podaří motorku položit stylem že ji neudržíš a svalíš se a kdy je motorka předním kolem do kopce.....To je zážitek. Při zvedníní jsem byl tak zplavenej,že jsem si musel sundat přibu...no a když jsem motorku zvedl,tak ji nebylo jak postavit a helma ležela 3metry ode mě na zem. pomohla mi až paní která byla na procházce a helmu mi podala. Zvedat BIGa na uplné rovině je zážitek. V terénu je to celkem očistec.

Nikde jsem tu ale nenašel,co má Kenwoort za motorku (rok výroby). Třeba má novější model (nižší hmotnost stroje).Jinak rozdíl bude asi také ve zvedání stroje se standart.výškou a strojem nižším,podle toho kolik je paliva v nádrži atd.
()==I===========>
Poslední úprava: 11 roků 2 týdnů zpět od Shortsword.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16654

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Tak jsem to byl pro jistou změřit. Výška sedla je u mě 90cm bez zatížení což odpovídá technickým údajům k danému modelu.

www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/Suzuki_dr750%2088.htm
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16656

  • keenworth
  • Avatar uživatele keenworth
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 51
  • Karma: 1
Přesně tak - zvednout motorku není problém. Ano, v terénu to může být těžší, než když si ji položíte doma na trávníku. Ale pokud musíš někde zastavit, nebo ztratíš balanc a nemáš ideální podklad pod nohama, tak prostě mám problém, jakmile stojíš jednou nohou na brdě a druhou někde v dolíku a ta mašina se na tebe naklopí, popřípadě ti ještě popojíždí, tak to dík jeho výšce taky nedávám, znovu ho zvednout pro mě však problém není.

edit: Mám 800 rv 94 a zrovna před týdnem jsem ji 2x musel zvedat v lese - plná nádrž po okraj. ale jako ano, pokud to položíš v nějaký prudkým kopci, tak bych se z toho asi taky po*ral :)
Poslední úprava: 11 roků 2 týdnů zpět od keenworth.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16658

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Jo jo, jak já říkám,je to "mazel". Ale nenadávám. Jen si vždy vzpomenu právě na Dakar nebo jiné soutěže a vzrůstá můj obdiv k jezdcům,kteří tyto motorky jezdili. Není to ani tak o výšce jezdce jako o jeho zkušenostech.

Také se mi líbí fakt,že ačkoliv Gaston Rahier se Suzuki nikdy Dakar nevyhrál,zůstal jí věrný a stále ji jezdil. To se nedá říci o jiných jezdcích,kteří stroje střídali.

Dakar
1988-Findanno 8.,Rahier 9.
1989-Rahier 11., Charbonier 14.
1990-Rahier 9.,Wagner 14.
1991-Rahier 13.,Watanabe 23,Loizeaux 29.
1992-Charbonel 9.,Canela 21.

Zde je super video.Jedná se o start Dakaru 1990. Suzuki začínají startovním číslem 100 a to na pozici 5minut45sekund . Na rampě však chybí Gaston Rahier s číslem 101 který tam najede až 11minut35sekund. Každou chvíli o Gastonovi komentátor mluví. Umí někdo z vás francouzsky? Zajímalo by mě,jaké měl Gastor R. problémy. Ve videu si všimněte,jak má motorku do podpaží.

()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16666

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Teď jsem narazil na docela hezkou věc. Víte jak G. Rahier startoval,když mu jeho výška nedovolovala dostat nohou na zem?
Dělal to tak,že stál na levé straně motorky s levou nohou na levé stupačce.Jakmile bylo odstrováno,přidal plyn a na motorku nasedl jako na koně (nebo na kolo). Také jsem siv jednom videu všiml,že když dojížděl do cíle,museli ho při zastavení chytnout aby nespadl.

A že nekecám,tak zde je důkaz na 2:00 (nechal jsem rezervu)
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16668

  • klondajk
  • Avatar uživatele klondajk
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 6
  • Karma: 0
jj je to borec a hlavne srdcar ale v beznem provozu jaksi nevhodne ale:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 11 roků 2 týdnů zpět #16670

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
jo jo. Hlavně obdivuju,že do čeho startoval,to dojel.A že musel mít nechtěných zastávek,tahání motorky z písku atd. dost.
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Výška 10 roků 10 měsíců zpět #17021

  • Makak
  • Avatar uživatele Makak
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 70
  • Karma: 9
Tys ho ještě nekoupil? :P

Hele, vykašli se na to kázání tady, že bla bla bla... a bla bla bla. Já jen poradím, neřeš to hned vybráním sedla, je to nejblbějc vratná metoda snížení. Mně pro začátek stačilo povolení zadního tlumiče a popustit vidle v brejlích asi o 7 mm. Na výšce sedla to udělalo 2-3 cm dolů, což bylo dostatečné. Po pár měsících jsem to vrátila na původní hodnoty, protože už jsem to tak cítila, že si na tu standardní výšku troufnu. Je to jen o zvyku a cviku. S vybraným sedlem by to byl opruz.

Mail na mě máš, tak kdyby sis chtěl vyzkoušet posedět na mým Bigovi, jsem k dispozici v Praze nebo Bolehošti. Zadní tlumič (YSS) mám tak na polovině kvůli svý váze pytle cementu, můžeme s ním polaborovat nahoru a dolu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Výška 5 roků 9 měsíců zpět #26194

  • Ivo Zlin
  • Avatar uživatele Ivo Zlin
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Big LOVE
  • Příspěvky: 64
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 1
Co opacny postup? Ma nekdo zkusenost se zvetsovanim Biga? Pral bych si vice mista stupacky-sedlo a sedlo-riditka. Geometrie posedu mi vyhovuje jen je tam malo mista. Nechcu ho spizgrit jen nejakou drobnou upravu. Zvetsit ho o 30% to by byla parada. Bych si nepripadal jak vosa na bombonu.
Slunce v dusi a dusi v peri.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Výška 5 roků 9 měsíců zpět #26195

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Taky jsem se touto otázkou zabýval. Prozatím jsem jen dal širší a vyšší řídítka. To hodně pomohlo. Ještě bych chtěl udělat cestovnejší sedlo, trochu zvednout a srovnat ten dolík co se v něm sedí a malinko ho rozšířit. Teď jsem takové viděl u Ondry na bigu. Jen ta cena mě odrazuje. 10200,- výrobce Custom bike Mokrá u Brna.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ivo Zlin

Výška 5 roků 9 měsíců zpět #26196

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Když chceš zvětšovat, kup si zadní YSS tlumič, tam si zvedneš o pár závitů délku tlumiče a přední krosový vidle a zadní 18"kolo... mám problém abych došlápl na zem a vypadám jako čmelák na lízátku :woohoo:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ivo Zlin

Výška 5 roků 9 měsíců zpět #26197

  • Ivo Zlin
  • Avatar uživatele Ivo Zlin
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Big LOVE
  • Příspěvky: 64
  • Obdržená poděkování 7
  • Karma: 1
Sedlo bude prvni vec. Mam jeste jedno tak muzu experimentovat. Za 10tacu mam doma matrace 2,2m x 2,2m presne na miru. Calounik je to dobry a prisel mi i laciny. Oslovim jeho at se ukaze. Rudo dik moc za fotky. Teho doliku jsem se planoval taktez zbavit. Zatim je tam vse origo Tombus takze to tak jeste chvilku necham ale neni vyloucena prestavba na presrok. Diky borci!
Slunce v dusi a dusi v peri.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.204 sekund