Bacha na ty 2,5 otačky,to je jen zakladní seřizení pro některé druhy karbců,jiné maj i 1,5otačky,ale nejlepe se to seřídí když při zahřátem motoru zvedneš otačky volnoběhu dorazovým šroubenm u ovládaní klapky lankem nebo lankama,je to šroub s hlavou upravenou na ovládání rukou a ne nějakým nástrojem.Pak začneš na levém karbci ,ze spodu příruby je otvor s šroubem na velmi slabý plochý šroubovák,a tím začneš pomalu otaček libovolně kam a podle toho zdali se otačky motoru začnou snižovat či zvyšovat ,tak tím směrem otáčíš.Po dosažení těch nejvyšších možných otáček začneš šroub zašroubovávat až na doraz točíš po směru hodinových ručiček a hlavně počitaš kolik otáček bylo od zmíněných nejvyšších otáček k plnému zašroubování.To si zapamatuješ a pak šroub vrátíš do polohy kde ty otáčky byly nejvyšší.Můžeš i počítat zpěný počet,zda-li se ten počet nezměnil.
Důležité je to že pokud otačky motoru na pohyb tohoto šroubku nereagují máš zasranej karbec a hlavně vzdušníkový kalálek.
Po konečném naladění nezapomeň vrátit volnoběh na původní to je 1200ot.min. Můžeš i nepatrně nižší ,lépem se řadí jednička.
Pokud jezdíš pádlovacím způsobem nebo v blátivém terenu je dobre otačky volnoběhu pro změnu zvýšit a pak když ubareš moc ,tak to stejně furt jede a aniž bys chtěl se stačí držet řiditek a nespadnout ze stroje na nic jineho nesahat a projedeš dosud neprojetelné.Tato poslední rada je ale pro bahnomrdali,to Bigu nedovalí aby ti zastavil zadní kolo třeba do prudkého kopce ,kdy se lekneš a prudce ubereš a Big tě zahodí přes řiditka.