Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Karburátory

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26219

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
ze všeho teda mrkni na svíčky, ty ti napoví, jaká je směs ;) znova na karbce nasaď hadičky a zkontroluj hladiny, je spíš lepší hladina pár mm pod dělící rovinu-víko plovákovky, než pár mm nad. Pak můžeš ladit co chceš, po zaklapnutí si to vysaje benzin a bez vzduchu ti to štěká do výfuku.
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26221

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Máš správně seřízené hladiny a zkontrované hadickama? Bohatost na 2,5 otáčky? Pak zkus seřídit bohatost za běhu motoru při zvýšených volnoběžných otáčkách.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26224

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Bacha na ty 2,5 otačky,to je jen zakladní seřizení pro některé druhy karbců,jiné maj i 1,5otačky,ale nejlepe se to seřídí když při zahřátem motoru zvedneš otačky volnoběhu dorazovým šroubenm u ovládaní klapky lankem nebo lankama,je to šroub s hlavou upravenou na ovládání rukou a ne nějakým nástrojem.Pak začneš na levém karbci ,ze spodu příruby je otvor s šroubem na velmi slabý plochý šroubovák,a tím začneš pomalu otaček libovolně kam a podle toho zdali se otačky motoru začnou snižovat či zvyšovat ,tak tím směrem otáčíš.Po dosažení těch nejvyšších možných otáček začneš šroub zašroubovávat až na doraz točíš po směru hodinových ručiček a hlavně počitaš kolik otáček bylo od zmíněných nejvyšších otáček k plnému zašroubování.To si zapamatuješ a pak šroub vrátíš do polohy kde ty otáčky byly nejvyšší.Můžeš i počítat zpěný počet,zda-li se ten počet nezměnil.
Důležité je to že pokud otačky motoru na pohyb tohoto šroubku nereagují máš zasranej karbec a hlavně vzdušníkový kalálek.
Po konečném naladění nezapomeň vrátit volnoběh na původní to je 1200ot.min. Můžeš i nepatrně nižší ,lépem se řadí jednička. :) :) Pokud jezdíš pádlovacím způsobem nebo v blátivém terenu je dobre otačky volnoběhu pro změnu zvýšit a pak když ubareš moc ,tak to stejně furt jede a aniž bys chtěl se stačí držet řiditek a nespadnout ze stroje na nic jineho nesahat a projedeš dosud neprojetelné.Tato poslední rada je ale pro bahnomrdali,to Bigu nedovalí aby ti zastavil zadní kolo třeba do prudkého kopce ,kdy se lekneš a prudce ubereš a Big tě zahodí přes řiditka. B) B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ivo Zlin

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26235

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
nastavil jsem 2,5 otáčky a pohoda, nestřílel, nic¨. Ráno nastartuju, jedu, vše v poho. Když jsem se chtěl vrátit odpoledne domů, tak jsem byl rád,že jsem dojel. nastartuje v pohodě, ale po přidání plynu zdechne, rozchodil jsem ho se sytičem, ale když ho i zahřátý sundám, tak big zdechne. JE to divné, protože vščera iráno fungoval normálně. Když jsem měl 1,5 otáčky, svíce byla bílá, což mne přivedlo na myšlenu, že je to asi chudé. Až bude čas, zkontroluju ještě po desáte hladiny, jestli jsou ok. Akorát jsem zapoměl zapojit zpět konektor pro TPS, ale po zapojení žádná změna. Jinak nastavovat ten šroubek, japonci maj asi malé ruky, pač je to mazec,tam strčit ruku, na horkým bigovi ani náhodou
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26236

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Hladiny určitě zkontroluj, taky mrkni i na membrány v karbcích, aby Ti nešlo jen jedno šoupě(dírka nebo špatně usazená) než se pálit se šroubky bohatosti, tak přesazuju výšku jehel, třeba i na jednom karbci mám o drážku jinak, tím tu bohatost taky našteluješ, sic ne uplně perfektně, ale co je na Bigu perfektní :laugh:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26237

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
v rychlosti jsem na to mrknul, hladiny budou OK, na pravém karbci přesně dělící rovina, na levém 1mm pod. Po napuštění hadiček z toho lezly i bublinky vzduchu. ted je big studenej a startuje jen se sytičem a to ještě blbě a když nastartuje, stačí se dotknout plynu o milimetry a hned zdechne. Přitom ráno a včera fungoval úplně normálně ani nestřílel do výfuku, nic. Divne

Edit: měl jsem ještě chvíli čas, tak jsem to znovu vytáhnul se sklepa, big už ani nestartuje, svíce je suchá, když sem nasadil hadičky na ty vypouštěcí trubičky a otevřel je, ten benzín z obou karbců neteče,ale spíš jen usrkuje. Problém je tedy s plněním karburátorů benzínem. Dnes už nestihnu nic víc, tak zítra začnu bádat, proč se plní tak pomalu. Když jsem je měl sundané a nastavoval hladiny, tak se plnily krásně rychle a vyprazdnovaly bez bublinek..
Poslední úprava: 5 roků 10 měsíců zpět od Majklsx.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26241

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Dej bacha, aby hadička z horního Téčka mezi karbci nebyla někde zlomená nebo skříplá, je to odvětrání plovákovek. Pak se nezaplaví ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 10 měsíců zpět #26257

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
Tak jsem na to dnes kouknul, big samozřejmě stávkoval, svíce suché. Karburátory se plní dobře, otevřel jsem pořádně ty vypuštáky a je to OK. Problém byl mezi plovákovou komorou a válcem biga. Nakonec jsem musel znovu vyndat karbce. Našel jsem přicpané trysky konkrétně ty v límci karbce směrem od airboxu. Jsou 2 vedle sebe. Větší a menší, obě menší byly na obou karbcích přicpany něčím, co nevím kde, se na vyčištěných karbcích vzalo. Po složení startuje a jede jak má. Tak sem zvědav, jak dlouho. Jen poupravím šroubek pro směs volnoběhu, dal sem 2,5ot, pro můj motor píšou v tech info 1,5 ot tak zkusím polaborovat, co bude lepší. Hlavně at už to jede.. díky za rady kluci
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 9 měsíců zpět #26261

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
opět problém, když ho nastartuju, se sytičem chytne v pohodě, ale jakmile se dotknu plynu dusí se, prská a střílí a nejde do otáček. Až ho nechám ohřát, tak půl hodiny na volnoběhu, tak je to OK, ikdyž to po puštění plynu střílí, ale jede. Nějaká rada?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 9 měsíců zpět #26262

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
...ono už není víc, co radit.tak znova karbce ven, rozeber, vše profoukat i vyndat tu mosaznou kanalizační trubičku, co do ní vjíždí v každým karbci jehla, opět potom kontrola hladin, membrán na šoupatech, správně zapojené hadičky na karbcích včetně podtlaku čerpadla. Prostě tam nejde dostatek benzinu, nebo jde a přisává to falešný vzduch. Koukám nekonečný příběh jak s mým, co baští olej, už mu tráva kolem silnic nestačí :laugh:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 9 měsíců zpět #26263

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
je, a začíná mne to srát. Karbce venku, všecko čisté, všude propíchnuto žilou z lanka, profouknuto, injekční stříkačkou všude vstříknut benzín. Teče.tak já už nevím. Otázka. Ty gumove límce co spojují karbce s hlavou, mají pár úplně mikroporezních prasklin, ale to jen když je natáhnu, může to tam přisávat až tak vzduch? Jinudy už mne nenapadá. Už moc nevím, co kde hledat. Ta trubička ,co jsem lepil nedrží. asi to lepidlo nerado benzín. Nemůže být problém tam? Poloha jehly? Mám ji na druhém zubu odspod.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 9 měsíců zpět #26264

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
...tak základní poloha závlaček na jehlách je na druhém zářezu ZHORA- to nevadí, to by ten problém nebyl.Příruby, pokud ta prasklinky jsou durch tak ANO, to by byl problém, taky špatné O-kruhy pod nima... A ta trubička? ani nevím, k čemu tam je, ale pro nic za nic by ji tam nedávali, tak tu vyřeš taky odborněji, než ji plácat lepidlem ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 5 roků 9 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 9 měsíců zpět #26265

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Ted jsem řešil podobný problém s DRkou. Chytla na sytič a běžela 2 tis. otáček, přidat plyn nešlo, hned se udusila. Zatáhnu sitič zdechne. Nebo chytne a za sekundu chcípne a tak 20x skoro vybiju baterku, pak jak se ohřeje jde přidat plyn, ale blbě a dusí se. Zjistil jsem že byla vytahaná podtlaková membrána. Dal jsem jinou a chodí jak z praku, byla taková pomačkaná, jako by jí bylo víc, nabobtnalá, po půl hodině na ponku se srovnala a vypadá zase normálně. Taky jsem tu membránu dole u šoupěte přichytil zdrhovačkou aby těsnila.
Ta mosazná trubička je sání benzínu z plovákové komory pro sytič.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 9 měsíců zpět #26266

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
na membránu jsem koukal taky, mám ji spíš kratší, když ji osadím abych ji zadekloval. Ale dobrej nápad, mrknu na ni ještě jednou, zda opravdu těsní
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Karburátory 5 roků 9 měsíců zpět #26304

  • Majklsx
  • Avatar uživatele Majklsx
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 64
  • Karma: 0
kluci, neví někdo ,kde to sehnat? Případně i OK nevydřené jeté. Díky
Poslední úprava: 5 roků 9 měsíců zpět od Gek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.639 sekund