Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Karburátory

karbce 9 roků 11 měsíců zpět #19118

  • alfak
  • Avatar uživatele alfak
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 21
  • Karma: 4
Ahoj kde tedy koupit ventilky když wemoto nedoporučujete?Partsdepot nebo je i nějaká jiná odzkoušená varianta?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 11 měsíců zpět #19119

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
TADY to máš z Partsdepot nebo napiš Aldymu do SZ a on ti to určitě sežene za stejnou cenu,možná i levněji.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 11 měsíců zpět #19120

  • alfak
  • Avatar uživatele alfak
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 21
  • Karma: 4
Díky Jardo za tip,ale budu doufat,že zítra rozchodím ty stávající...protože tý varianty,že mi nezbyde nic jinýho než dát 2300 jsem se celkem bál.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 11 měsíců zpět #19121

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Já bych se levnější varianty nebál, stejmě si myslím, že i dost protékajících karbců s novými ventilkami má na svědomí nečistoty v benzinu (nádrži) proto nezapomínat na kvalitní filtřík paliva, možná i vyčistit palivové čerpadlo.
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 11 měsíců zpět #19122

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Na svých karbcích jsem byl osobně svědkem rozdílu mezi origo a aušusem náhrady.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 11 měsíců zpět #19129

  • modrák
  • Avatar uživatele modrák
  • NYNÍ ONLINE
  • Mladší pisálek
  • DR BIG 750 S 1988
  • Příspěvky: 77
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 14
Taky jsem kupoval neorigo as nima nebyl sto seřídit hladinu.A že těch pokusů bylo nepočítaně.Tak jsem tam dal zase původní a po rozborce dle hadiček nastavil-pokaždé. Nakonec jsem usoudil,že za to může červík nového ventilku,přes který prostě plovák není schopen zatlačit dostatečně.Nový ventilek jestli si všimneš,je kratší a červík delší.

Foto ventilků ZDE
...pořádný buben aka 750*1988
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 11 měsíců zpět #19130

  • Šlerin
  • Avatar uživatele Šlerin
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • BIG-srdeční záležitost
  • Příspěvky: 361
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 159
Jo máš pravdu ty nový stojí za ho..vno. Já jsem tam dal taky ty staré a všechno je ve pořádku PA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20126

  • Matus 800
  • Avatar uživatele Matus 800
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
zdravim...chcel by som sa opytat...ked chcem objednat sadu tesneni karburatoru a ihlovy ventil na 800ku biga....potrebujem vediet rok vyroby?alebo treba to dako rozlisit...proste ci su tam rozne karburatory?....lebo mam len motor z biga a neviem aky to je rok ani nic :D dakujem
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20127

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Mrkni se TADY a zjistíš jaký rok máš.Na 800ku by to mělo být stejný.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20128

  • Matus 800
  • Avatar uživatele Matus 800
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
tak diiiky :) to som potreboval :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20201

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Tak jsem dnes vyhodil karbce a opravdu to není tak složité rozhodit...daleko větší "prdel" to bude nastavit :)
To, že budu přetěsňovat je již jasné, spousta kroužků je odrbaná, plochá, stejně tak těsnění plovákových komor, zploštělé, téměř nevystupuje nad hrany komor. Hladiny jsem zatím nenastavoval, to logicky provedu až po přetěsnění.
Mám dotaz, jedna klícka plováku má jiné vodítko pístku než druhá. Zatímco jedna klícka má vodítko plastové, které je v jednom pevném kuse s klíckou plováku, na druhé klícce plováku je vodítko pístku kovové (tak jako v nám, známém návodu - suzuki-dr-big-750.howto.cz/mikuniBST33.php ).
Toto kovové vodítko je sice Okroužkem chyceno v těle karbcové komory ale na klícce plováku je volné, prostě jen nasazené na osazení, jež na klícce plováku pro toto vodítko je.
Proč je každé jiné? Je snad jedna klícka včetně kovového vodítka pístku z novějšího BIGa a druhé klícka s pevně spojeným vodítkem pístku ze staršího? Je to problém? Nevadí, že kovové vodítko drží Okroužkem jen v těle karbce a na klícku plováku jen dosedá, není s klíckou pevně spojeno? Vždyť se to může třepat při jízdě a pístek tím pádem můžu popouštět benzín, ne?
obr1 - vodítko pístku plastové je neoddělitelnou částí klícky plováku
obr2 a obr3 - vodítko je kovové a není nijak pevně spojeno s klíckou plováku

IMG_20140830_163721.jpg


IMG_20140830_163144.jpg


IMG_20140830_163134.jpg


Je potřeba kupovat sadu jako je např. www.motocomponents.cz/palivovy-system/te...99-s-prislusenstvim/ ?
Pístky se mi zdají v pohodě takže bych tuto sadu celou nepotřeboval, jde mi jen o těsnění. Můžu koupit jen dvoje těsnění plovákových komor a Okroužky nahradit obyčejnými Okroužky, např. od Rubeny, samozřejmě odpovídajících rozměrů?
Poslední úprava: 9 roků 7 měsíců zpět od DAKAR82.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20202

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Jinak takhle jsem měl (ne)seřízené hladiny když jsem se na ně mrknul.
Pokud to chápu správně tak, když plováky volně visí plíškem opřené o pístek, při správně ohnutém plíšku musí být dle návodu hrany v rovinách/rovnoběžně. V tom případě mám hladiny totálně rozhozené a chápu již tedy že mi chčije benzín přepadem.
Omluvte kvalitu fotek ale nerovnoběžnost je i tak zřejmá dost.
obr1 - jedna komora
obr2 - druhá komora
IMG_20140830_184258.jpg


IMG_20140830_184502.jpg
Poslední úprava: 9 roků 7 měsíců zpět od DAKAR82.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20203

  • pohlava
  • Avatar uživatele pohlava
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Sapere aude
  • Příspěvky: 447
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 58
na polohu plováků vůči hraně komory nehleď, ta vůbec nemusí dle manuálu fungovat (vlastní zkušenost).
Důležité je nastavení hladin podle hadičkové metody.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20205

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Ok, jen co přetěsním, skočím ns to.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

karbce 9 roků 7 měsíců zpět #20209

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Kluci, jen dotaz, našel se tu v průběhu existence této BIG skupiny nějaký blázen, který by přeměřoval všechny Okroužky (a zapsal si míry), které se dají v karbcích nalézt a vyměnit? Mně osobně se do toho přeměřování moc nechce ale pokud budu muset, tak budu muset :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.211 sekund