Ještě než se do toho zase polezu, tak jen pár věcí
1) Když jsem pouze povrchově čistil karbec, tak jsem promazal již výše popsané vodící plastové lišty sytiče, nahoře do lanka pod gumovou manžetu jsem kápnul trochu Militecu, protože to chodilo fest a potom jsem na té dlouhé liště sytiče narovnal její vykukující konec, protože byl lehce ohnutý směrem k podtlakové hadici na karburátoru a vlastně ten ohyb byl těsně za vodícím plastem a při vytahování sytiče do toho plastu zalézal. Vycházelo mi to, jako že pro hladší chod je rovné lepší.
2) měření hladiny. Koukal jsem na supr návod tady v našich odkazech (Radkovi stránky)a Tombus mi taky poslal foto - dík. Je mi to vcelku jasné, akorát blbá laická otázka, když nasadím průhledné hadičky a vytáhnu si je podle plovákovek nahoru, pustím benzín, musím ještě povolit u hadiček ty malé boční šroubky, nebo je to permanentně průchozí, aby to v případě potřeby odvádělo benzín, který by se jinak dostal jinam, než má ? Tipuji Bé je správně.
3) poslední věc, když se seřizuje bohatost směsi, seřizuje se to na obou karburátorech , nebo jen na jednom a když tak na kterém. Koukal jsem do servisního manuálu, popisovali to pro 750tku a tam mi to přeložilo pravý, levý karb, ale tady jsem někde četl, že pouze jeden, tak nevím, ale podle fotek mi připadá, že tím táhlem se ovládají oba karburátory současně, pokud se jedná o ty slabé kovové trubičky vyvedené do difuzorů, které jdou na příruby na hlavu. Až mi dáte vědět, tak už budu v obraze a dám už snad pokoj a omlouvám se, pokud se ptám na něco, co je přeci úplně jasný....
Jinak s tímhle problémem jsem ujel cca 600 km. Pokud by to pouštěl sytič, i když jen zbytkově, myslíte si, že by to mohlo mít nějaký negativní vliv na ventily, když by se vlastně mělo jednat o bohatší směs ?
Přidal jsem foto co se mazalo a rovnalo