Jezdím na benzín Natural 95, natankuju kde se mi to líbí, i cenou, nebo kde potřebuju a už jsem karburátor dělal asi 2x za tu dobu co mam biga, noposledy v roce 2017 než jsem vyazil na Kavkaz, tam to někdy jak benzín i vypaddalo, často to mělo 91 oktanů a někdy i míň, biga to však nezastavilo, jezdil pořád. Jezdí pořád a i dnes po 3 měsících chytnul a jel perfektě. Taky kamarádům jsem jich taky pár opravil a vyčistil, ale rozleptané gumičky nebyly v žádném. Problém je když dlouho nejezdíš, třeba půl roku a víc, nebo najedeš malo km za rok a benzin se z karburátoru odpaří, biosložka se neodpaří a zaschne na dně, to zopakuješ několikrát do roka a muže být zalepený. Když budes jezdit nic se nestane. Dělal jsem i karburátor co nejel minimálně 15 let, tipuji 18 let podle stáří pneumatik, tam jsem koupil jiný karburátor a palivový kohout, ventilek v plovákové komoře se odlepil až za 3 měsíce. Je ale v benzínu a normalně funguje. S 100 oktanovým benzínem nemám zkušenost, ale dal bych ho tam jen v nouzi, když by neměli nic jiného.