Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Dusí se, netáhne

Dusí se, netáhne 8 roků 6 měsíců zpět #23215

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Ahoj chlapi, potřeboval bych prosím rychlou radu, jinak mě čeká Krocan na kole.

Takže jak k tomu došlo: trénuju, trénuju a najednou koukám palivovej filtr přeraženej napůl a podemnou kaluž, takže sem to napojil z kohoutu rovnou na pumpu. Od tý doby to netáhlo a nedalo se jet jinak než se zaplým sytičem a i tak mizerně.

Následovalo: novej filtr, podotahování svorek na hadicích (myslel jsem, že to někde přisává) - žádná změna a objev toho, že když vezmu za heft, tak se buď udusí a chcípne, nebo pomalinku vylezou otáčky kam mají.

Vyzkoušeno: znovuprojití hadiček jestli to někde nepřisává, myš v airboxu taky není, pumpa saje po kopci i proti kopci, ale co mě zarazilo - sundám levou fajfku, motor zdechne, sundám pravou fajfku, beze změny, motor jede dál - nový svíčky+jiná indukčka napravo i s fajfkou, žádná změna (do člověka ale mlátí obě fajfky pořád statečně). Do laufu nestřílí, teda aspoň ne tak jak jsem zvyklej.

Dnes už jsem jenom stihl vyhodit karburátory, že je zítra radši vyčistím a nastavím a vyměním příruby na válec (jsou trochu zteřelý, ale nezdálo se mi to až tak hrozný)

Napadá Vás ještě něco, po čem jít než ty karburátory/příruby? To s těma svíčkama je normální? Karburátory by měly bejt přetěsněný, ale kdyby náhodou-neválí se někomu doma náhradní přetěsňovací sada a zároveň má v plánu o víkendu navštívit Vysočinu? :)

Díky moc, Michal (jo abych nezapoměl DR750, r.v.88)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 8 roků 6 měsíců zpět #23216

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Na Krocana na kole? To bych tě chtěl vidět. :) Kouuni do těch karburátorů, jak jede jen na sytič tak tam jde málo benzínu, nebo hodně vzduchu, určitě ti to vcuclo něco z nádrže do palivové pumpy nebo až do karburátorů, vyčisti i tu benzínovou pumpu. z tou fajfkou je to divné ale sem moje zkušenosti a vědomosti zatím nedosáhnou. Počkej on se tady brzo objeví Vašek a poradí ti, teď bude mít času :laugh:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 8 roků 6 měsíců zpět #23217

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
No tak vzal bych si špagátek a za někoho bych se uvázal :) Trošku mě právě uvází v zoufalství, že jsou teď všichni určitě na HPr a na řešení těchle šaškáren nebudou mít čas...ty svíčky mi právě pořád vrtají hlavou, ale dokud to šlapalo jak má, tak mě nenapadlo to zkoušet...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 8 roků 6 měsíců zpět #23218

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Neboj to dáš dokupy a zase můžem spát na jednom pokoji :) . Ty svíčky jsou divný skuz to vzájemně přehazovat, až vyloučíš co nejde, ale prví udelej ten karburátor a pumpu, může tam být i kousek plastu s toho rozbitého filtru. Hledej a čisti.
Vašek ti s elektrikou poradí, dnes se vrátí, jestli už není doma. :(
Poslední úprava: 8 roků 6 měsíců zpět od Ruda.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 8 roků 6 měsíců zpět #23219

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Máš tam ten palivový filtr namontovaný správným směrem(už jsem zažil í opak)
Mělo by to jezdil na jednu i druhou svíčku.
Je možné že se Ti dostal bordel pod plovákový ventil a máš nízkou hladinu,což je příznak jízdy na sytič jinač to nejde vůbec.
Vyčisti karbce zkoukni ty hladiny.
Co svíčky jakou maj barvu?ale z těmi bych se zabýval až to pojede po palivové stránce.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 8 roků 6 měsíců zpět #23220

  • michal5u
  • Avatar uživatele michal5u
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 47
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Uf, tak jsem to vyčistil, nastavil, vyměnil příruby a vypadá to, že bude zase na chvíli klid...zejtra to musím pořádně prozkoušet :) tak díky za rady a zatím čau :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25328

  • Sterbi
  • Avatar uživatele Sterbi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 10
  • Karma: 0
Ahoj kluci, chci se zeptat, zda někdo nemá zkušenosti s mým problemem?
Můj big startuje na prvni, za plynem jde pěkně ale kdyz se dostane na hranici 7000 otacek tak začne škubat, jako by nemel benzin..
Nový rozvodak, casovani serizene, nove ventily, karburátory vycistene a seřízene ( pro jistotu nekolikrat),membrany v karburátorech ok, pumpa v pořádku, všechny hadice nove.
Jedine příruby jsou starší lehce spuchřelé ale rekl bych že ještě ujdou.

Prisává to nekde vzduch, nebo hledat botu nekde v benzínu?

Díky za rady
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25329

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Asi bych řekl, že ten motor má svůj rozum, atakovat hranici 7tis. otáček je nesmyslné :blink:
Může to být nedostatečným přítokem paliva do karbců, třeba i zacpaný palivový filtřík, nedostatek vzduchu, papírový filtr není tak propustný jako KNko. Pokud máš otevřený výfuk i malé trysky.
Měl jsem větší trysky, KNko, laďáky a motor točil jako blázen, ale žralo to jako kráva a motor by to dlouho nevydržel. Nevím, ale tak vysoké otáčky jsem tam měl párkrát a víc to nedělám, držím střední otáčky a šetřím zadní gumu :laugh:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25332

  • Sterbi
  • Avatar uživatele Sterbi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 10
  • Karma: 0
Ok, díky za názor. Mozna to bude tím výfukem.. Je tam z gsxr a dělá hrozny bordel. Trysky jsou normalni.
Kamarad má to samé s výfukem od laseru a jde mu vytočit do plna..
Zkusím to na test prehodit a uvidime.

Díky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25333

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
Myslim ze je to uplne mimo...jestli chces tocit motor na plno do "omezovace" tak si kup silnicku....tydle jednovalcove motory stejne v hornim spektru otacek straci vykon i kroutak.....
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25334

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Přesně jak píše Béďa, pokud si sedlal víceválcový motor nebo dvoutakt a byl zvyklý motor vytáčet na silnici do bezvědomí, tak tady od toho traktoru to nevyžaduj, technika je stará, unavená, pokud motor budeš točit, až bude štěkatv maximálních otáčkách, počítej s rychlým koncem, obrázky destrukcí motorů jsou ve fotogalerii ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25338

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Jde Ti tam málo benzínu,pokud točíš motor na pětku na 6600ot./min.Tak Ti šlape jak hodinky a při originál převodech je tachometrovejch 170km/h.Málo komu takhle chodil novej Big.
Moje 91 to takhle umí i do 7300bez škubnutí,ale jede i za devět litrů.
Počítej že jseš hrubě za bezpečnou hranicí pístové rychlosti,která je do 19m/s.
Což znamená ře se Ti to může rozlítnout a pokud jezdíš socku olej(jako většina Bigů co jsem opravoval,tak si koleduješ po minimálně máznutí pístu nobe natažením ojničního či pístového oka .
Big má nejlepšízátah do 6000ot./min.pak už krouťák rapidně padá.Ideální je kolem 5500 až 5900 dle kvality benzínu a trasou sání výfuk(odpor proudění).
S motory Big se jezdívali v NSR silnice,ale výkon se zvyšoval změnou časování atd,pro tebe v garaži nedostupné a hodně drahé pokus omyl.Motory točili do 7500 měli kolem 100koní,ale je to pak motor s výdrží několika hodin,leze se do něj po každém závodě.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25340

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Jednou poseřízení karburátorů jsem to zkusil, kolik to jede, ve 147km/h to začalo cukat, jenže to už jsem měl smrt v očích, následně jsem zjistil že hadička od pumpy ke karburátoru je v ohybu trochu zlomená. Tak jsem ji skrátil a v pohodě, jede jak z praku, jen už mě nenapadlo to nikdy zkusit znova. 130 to jede a já se víc bojím, tak mi to stačí.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25344

  • Sterbi
  • Avatar uživatele Sterbi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 10
  • Karma: 0
Nikdo neříka že to budu drtit v 7000, jen zjištuji Proč to vynechavá. Ono to pri rychle akceleraci obcas dělá už ve 4000-5000. Ale v 7000 vždy.
Po delsi projíždce to vypadá, že tam nestačí dotekat benzín. Jaky používate prumer hadic?
Já tam dal 6mm s dvojim opláštením, takže ty jen tak zmáčknout nejdou ale říkám si jestli to nemůže dělat taky tohle. Ale zase z nadrži vede 6mm trubicka, tak Proč tam cpat vetší..
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dusí se, netáhne 7 roků 2 týdnů zpět #25345

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Slabým místem není průměr hadice. ale filtřík a HLAVNĚ prostor v hadici nad filtříkem, kde se hromadí humus, co neprojde do filtru. Další, ještě menší dirka je nad ventilkama karbců, to když máš ve filtříku jen sítko ne papír, tak tam mohou projít třeba chlupy nebo jemný bordel a zmenší průtok do karbců... a nikdo Tě z ničeho neobviňuje, jen Tě chceme odradit od přetáčení motoru a ušetřit Ti kapsu ;)

Další problém je, když odejde podávací pumpa nebo hadička jejího podtlaku a máš tak kolem rezervy benzinu v nádrži, pak už to taky špatně dotéká...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 7 roků 2 týdnů zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.300 sekund