Ahoj chlapi, potřeboval bych prosím rychlou radu, jinak mě čeká Krocan na kole.
Takže jak k tomu došlo: trénuju, trénuju a najednou koukám palivovej filtr přeraženej napůl a podemnou kaluž, takže sem to napojil z kohoutu rovnou na pumpu. Od tý doby to netáhlo a nedalo se jet jinak než se zaplým sytičem a i tak mizerně.
Následovalo: novej filtr, podotahování svorek na hadicích (myslel jsem, že to někde přisává) - žádná změna a objev toho, že když vezmu za heft, tak se buď udusí a chcípne, nebo pomalinku vylezou otáčky kam mají.
Vyzkoušeno: znovuprojití hadiček jestli to někde nepřisává, myš v airboxu taky není, pumpa saje po kopci i proti kopci, ale co mě zarazilo - sundám levou fajfku, motor zdechne, sundám pravou fajfku, beze změny, motor jede dál - nový svíčky+jiná indukčka napravo i s fajfkou, žádná změna (do člověka ale mlátí obě fajfky pořád statečně). Do laufu nestřílí, teda aspoň ne tak jak jsem zvyklej.
Dnes už jsem jenom stihl vyhodit karburátory, že je zítra radši vyčistím a nastavím a vyměním příruby na válec (jsou trochu zteřelý, ale nezdálo se mi to až tak hrozný)
Napadá Vás ještě něco, po čem jít než ty karburátory/příruby? To s těma svíčkama je normální? Karburátory by měly bejt přetěsněný, ale kdyby náhodou-neválí se někomu doma náhradní přetěsňovací sada a zároveň má v plánu o víkendu navštívit Vysočinu?
Díky moc, Michal (jo abych nezapoměl DR750, r.v.88)