Tak mě snad měsíc trápilo střílení do výfuku při brzdění motorem nebo i na místě při doběhu motoru na volnoběh, motor táhnul skvěle ve všech spektrech otáček, odjeli jsme DOFF a Krocana a furt se to zhoršovalo, to sřílení do laufů mi nedalo spát...nepomohlo vyčistění KNka, odkalení karbců, kontroly hladin, výroba lepších tlumivek do laďáků. Nakonec taková prkotina- netěsnost výfukového kolena u hlavy, oba úchytné šrouby byly uvolněné tak o tři závity, až mě to vyděsilo, že jsou ztržené... dotáhl jsem je, připravené nové těsnění ke kolenu svodu zase uklidil a motor už si ani neprdne
Tak kdyby taky někdo bádal nad střílením do laufů při brzdění motorem, též si zkontrolujte stav onoho těsnícího kroužku na svodu
, při netěsnosti svodu a poklesu tlaku plynů ve výfukovém potrubí dochází k přisávání onoho potřebného vzduchu, který potřebuje nespálená směs k samozápalům ve výfuku. Je-li vše utěsněno, opustí nespálená směs výfuk v podobě kouře