Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Škubání a střílení

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19397

  • Robil875
  • Avatar uživatele Robil875
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Jak ji jednou máte v srdci, chcete ji znovu.
  • Příspěvky: 2
  • Karma: 0
Zdravím chlapy,
jsem velkej fanda BIGu a jsem velice rád, že existuje tento server, jelikož nemohu vědět vše a spousta informací o tomto stroji je již k nenalezení. Já mám 750. BIGa jsem koupil již s problémem: Nad 4 000 otáček mi začne škubat a při zařazení 5. stupně škubání vymizí. Když motorku vytočím na volnoběh nad ty 4000 začne střílet do výfuku a to se stává i když ji podřadím ve velkých otáčkách nebo ji nechám ve vyšších otáčkách jet volnoběžně z kopce. Karburátory jsem již šteloval a nemá vliv jestli trysku povolím nebo utáhnu BIG dělá pořád to stejné. Sací gumy na karbecech jsou nové a všechny jiné gumičky a těsnění jsem již vyměnil. Nezlepšilo se to a je to pořád stejné. Jinak startuje bez problémů teplá i studená a volnoběh drží. Kdyby se našla nějaká dobrá duše z Vás a věděla co s tím byl bych hrozně rád.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19398

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Je příčin víc, které to můžou dělat:
u karbců špatné hladiny, bohatost směsi, trhlá membrána na šoupěti, špatná jehla, špatný přítok benzinu..
Dál špatná-ometená vačka-rozhozené časování, podpálené ventily nebo jejich seřízení...
Vadné CDI, snímač otáček, vadná indukční cívka, vadný snímač otáček, svíčka...
Začni znova u karbců, jak jsou zabarvené svíce? Stejně?
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 9 roků 9 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19399

  • Robil875
  • Avatar uživatele Robil875
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Jak ji jednou máte v srdci, chcete ji znovu.
  • Příspěvky: 2
  • Karma: 0
Svíčky sou zabarvené zhruba obě stejně. Taková tmavší cihlová. Bylo mi razeno, že mám odplembovat pravej karbec a pohrát si se směsí, ale zatím jsem to neudělal protože když šteluji ten levý tak to žádnej vliv na střílení ani na jízdu nemá
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19401

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
šroubky bohatosti jsou hlavně pro volnoběh a nižší otáčky, nad 4tis. ne e. Pokud Ti drží volnoběh tak jsou ok. Co spínač na bočním stojanu máš? Taky tu byl případ, že vibracemi stojanu vypínal a tím motor vynechával...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19402

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
To jakoze kdyz vibruje bocni stojan tak vypina a zapina onen spinac?
Ja kdyz nastartuju tak muzu dat moto na stojan a motor normalne slape...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19403

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Na stojan jí dát můžeš ale jak zařadíš,tak motka chcípne.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19404

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
:) , pokud je vše origo zapojeno tak zkus při vyklopeným stojanu a nastartováném motoru zařadit, motor by měl chcípnout, t.j. za jízdy taky ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19405

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Rozumim, to jsem nezkousel...je to logicke, stacilo abych se zamyslel, ze :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 9 měsíců zpět #19406

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Asi tak... :) já ten spínač tam už nemám, mám klid.
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 6 dní zpět #21862

  • Rado74
  • Avatar uživatele Rado74
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 95
  • Karma: 3
poprosím o pomoc pri riešení problému. Včera som urobil nejakých 100 km na bigovi , bez problému. Dnes som po prejdení asi 10 km išiel predbehnúť auto. Podradil som a keď som predbiehanie skomčil odrazu rana na výfuk a potom ďalšia a ďalšia. Motorka nakoniec zdochla. KeĎže som nemal kľúče, odkontroloval som len čerpadlo, po stiahnutí benzín tiekol prúdom. Karburátor bol naplnený, lebo keď som povolil spodné odkalovacie skrutky, benzín vytekal. Iskra neviem, ale pravdepodobne ok. Do pol hodiny žiaden náznak štaru. Motorka krútila ale neodpálila. Po pol hodine, zrejme keď motor prechládol som len ťukol do štartra a big ide. Lenže iba 5 minút a ynovu to isté a to aj pri nízkych otáčkach. Znova pol hodinu pauza a big išiel, Reaguje na plyn, drží otáčky ale len 5 minút a skape. Nakoniec som sa nechal odviezť domov , lebo som nemal nervy tolko čakať. Po príchode domov, big nastartoval, kludne aj niekoľko krát po sebe, ale predpokladám, že ak by som ho zobral von za mestom by zdochol, Tzpoval som na benzín, lebo toto isté urobil, keď som si zabudol pustiť benzín a vydal som sa na cestu. Ale potom mi po pustení benyínu hned chytil. Benzínu je plná nádrž. / benyínové čerpadlo? membrána?/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 6 dní zpět #21863

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Sundej nádrže, zkontroluj membrány na šoupatech karbců-( pod plastovými klobouky) zda v nich není díra, a jehly, zda drží v šoupatech. Na svíčky se podívej určitě...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 6 dní zpět #21864

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
Ja bych to videl na elektriku....civky fajfky svicky civky v motoru nebo tak nejak
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 5 dní zpět #21865

  • Rado74
  • Avatar uživatele Rado74
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 95
  • Karma: 3
Tak karburátor som prezrel, membrány a ihly sú v poriadku, zistil som akurát preplavovanie jednej plavákovej komory, čo asi nebude dôvod takéhoto správania sa motora. Pozrel som aj palivové čerpadlo, to tiež dávkuje normálne. Po vychladnutí som ju nastartoval, chytá nebezpečne rýchlo, po zahriatí ešte ide na volnobeh normálne , ale pri pridaní plynu už striela na výfuk a potom skape.
Ku tej elektrike, sviečky som pozrel, suché, vypálené nie veľmi do tehlova, ale ani nie na bielo a ani nie zahádzané. Pravdaže iskru som nepozrel, lebo motor bol už znovu studený, takže chytí ako nič. Budem musieť za tepla pozrieť tú sviečku, či dá iskru, ale veľkú šancu tomu nedávam. A ako diagniostikovať tie závady cievok? a prečo by to robilo len za tepla?
Poslední úprava: 9 roků 5 dní zpět od Rado74.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 5 dní zpět #21866

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
To se chová jako když tam nejde palivo,nebo spíše málo paliva.Já bych rozebral karbce a vše vyčistil popř.vyfoukal vzduchem.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Poslední úprava: 9 roků 5 dní zpět od Jardas.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Škubání a střílení 9 roků 5 dní zpět #21867

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
hladiny karburátorů musí být v pořádku, přeplavování, t.j. vysoká hladina je nežádoucí...použij průhledné hadičky pro kontrolu hladin, nastartuj motor, až chcípne, ihned zavři přívod benzinu, aby bylo vidět okamžitou výšku hladin...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.166 sekund