To jsou vyhlídky :-p Veterán to skoro je, to jo. Každopádně na něm chci nalítat hodně km. Rám ještě pořádně prohlídnu a nechám ho srovnat, to je investice pro mě ještě ucházející.
Horší je to s tím olejem. Co znamená "udělat hlavu" v souvislosti s tím olejem? Nemůže to být třeba jen gufero na klice? Potíž je v tom, že to fakt nekouří ani nikde viditelně neteče. I když dvoutakt, co by se ředil 1:40 by taky asi nekouřil. A smrdí mi to tak, jak asi má....
Dostal jsem taky typ, že by to mohla být nějaká mikrotrhlina ve válci a mizet to (asi odpoařovat) neviditelně tudy.
A docela ten motor i frčí. I když kdysi dávno fichtl mi taky jel nejlíp před zadřením 8-)
U bigů je co ve válci? Povlak, vložka, či co? Písty se sháněj jak? Kroužky bych neměl problém.
Je to pro mě kultovní enduro. Prostě ten jednobuch obří chci. Nepotřebuju z toho mít leštěnku, ale podvozek a motor ať je v cajku. Je to stará koncepce motoru a obří píst, tak ať si to něco oleje vezme, ale ne 1:40 olej:benzin