Říkal jsem si že jsi tu nedávno něco podobného řešil hlavně to (víčko)tos byl za léta jedinej,ale nebyl by jsi první co dokáže zrušit motor během několika kilometrů-
Každodenně se setkávám se strojema co se musí nějak opravit a někdy i s lidma co jim shoří pod rukama vše na co sáhnou.
Oprava Tě vyšla dost levně,tak hlavně aby jsi ve zdravý Biga užil a najel s ním spousty kilometrů.
Za Biga po GO Ti nikdo víc jak pade nedá,to by musel bejt hodně vymazlenej,cenu dělá celkový vzhled a né nějaké vnitřnosti do kterých bez demontáže nevidíš a měření komprese moc-li neřekne.
S podobně sedřeným pístem,ajezdí mnoho Bigů,jen se nesměj jak u Tvé fotky zatáhnout kruhy.
Tvá otázka nebyla nesmyslná,plno lidí takhle řeší opravy motorů před prodejem,uvolní kruhy pokud to jde max. dá nové kruhy a motor jde z baráku.
Pak se s tím potkaváme my co se pouětíme do oprav.Vyměň mi gufera žere mi to olej řetl jsem na foru že to je jen guferama atd.Tyhle pohádky poslouchám poměrně často.