No válec jsem chtěl nechat stejně převrtat byl mírně chycený a byl už přeměřený že vyjde, připravený jako jediný na zemi v kartonové krabici s hadrem který pěkně tahal a držel vlhkost od vylité nebo prosáknuté vody v garáži na zemi, bohužel jsem si všiml až včera a po důkladném opětovném vyčištění sem koukal jak koroze dokáže doslova vyžrat tu litinovou vložku.
Motor dělám celý do šroubku ( viz odkaz pár fotek) mám už vše vyčištěné teď jsem chtěl nechat stříkat motor, ale bohužel další prekérka.
Počítal jsem kompresní poměr a stejně mi vycházel při prvním výbrusu při snížení o 0.5 mm asi 10,2 což by mohl být další problém.I když v manuálu je 85 až 95 oktanu což je velká rezerva proti detonačnímu hoření vzhledem k běžnému BA95. Ale aby píst při snížení válce buď nebyl blízko ventilům nebo těsnění nebo hlavě, mám vše rozebrané a píst už nemám tak nemůžu vyzkoušet sám.Další je pak životnost kvůli vyšším tlakům, ale zase by to jelo:)
Cesta dvou těsnění mi také moc nevoní to spíše to tvé navaření a opracování. Jenže tam sou vlastně dva matroše, hliník a pak vložka nejspíše litina, tak aby to navaření šlo dobře.
cornus.rajce.idnes.cz/nastenka/