Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd....

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 8 měsíců zpět #19650

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Na eBay je prodávaj,stačí se kouknout.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 8 měsíců zpět #19652

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
JaNo napsal:
Motorka uz ako tak slape, ale tie karburatory su tesne pred smrtou...su dost znicene a neviem zohnat ine.... Ak by niekto o nejakych vedel budem velmi vdacny, prip. ma este napadlo, ci by nepasovali zo 750.... Dikes

Nevím, jak karbce usmrtit, možná brokovnicí :) nebo že by vodní kámen (???) , hodně součástek jde přece dokoupit na případnou repasi... Karbce ze 750ky mají jen menší trysky, ovládání sytiče,možná detaily u plováků, tak po úpravách by tam šly...
Zkus kontaktovat Aldyho přes SZ nebo v bazaru kluci rozprodávají Bigy na díly...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 8 měsíců zpět #19729

  • JaNo
  • Avatar uživatele JaNo
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
Chlapi karburatori maju strhnute zavity na srubikoch volnobeznej zmesi, maju prasknute tie cierne plastove krytky zvrchu nad membranou, atd... A je potrebne uz kupit aj nove ihly... Porblem nie je z ihlami, problem je ci ich kupit do tak poskodenych karburatorov... Hladam uz aj na ebay a na allegro.pl. Aldymu som pisal, momentalne nic nema... dakujem aj tak.
Suzuki DR 800 BiG - Modrá farba a nejake nalepky. Škoda že nie je červena. Červene sú rýchlejšie... :D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 8 měsíců zpět #19730

  • pohlava
  • Avatar uživatele pohlava
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Sapere aude
  • Příspěvky: 447
  • Obdržená poděkování 22
  • Karma: 58
Sonny rozprodava 750, tak se ho zeptej
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 6 měsíců zpět #20225

  • JaNo
  • Avatar uživatele JaNo
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
a sedia karburatory zo 750 na 800?
Suzuki DR 800 BiG - Modrá farba a nejake nalepky. Škoda že nie je červena. Červene sú rýchlejšie... :D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21364

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Hodím dotázek sem.
Chlapi, je normální že když stojí BIG třeba měsíc v pěti stupních celsia bez jediného protočení motorem, že pak startuje na patnáckrát? Protože mně to dělá, jak stojí dlouho v chladnu tak než se vůbec udrží na volnoběhu, to trváááá...patnáckrát chcípne, pak už bez problému.
V létě to nedělal. Benzín nechávám puštěný.
Mohla by to být třeba palivová pumpa? Nebo dekompresor? Nebo to tak prostě je?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21368

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Musíš vyndat po prvních neuspěších svíčku ta ti napoví jak jseš na tom s bohatostí směsi.Funguje-li Ti sytič nebo zda-li se Ti to ulejvá.Pomůže i přicpání sání kusem hadru při startu na zvýšení bohatosti směsi.Těch fíglů je mnoho.
Základ je ale dobře seřizený karbce,což u tebae asi nebude.Mě oba Bigy chytaj na otočení motoru.
U plecháče mám slabou baterku.V poslední době pokud točila s motorem,tak to taky špatně chytalo.V sobotu a v neděli už po ránu neotočila s motorem,tak jsme dali cizí zdroj a šle hned na otočení.To se pak děje celý den,ale ráno už je mrtvá.
Teď doma chytne ale žádný šlágr to není.Jak mile dám kabely tak jde jak brus.
Plasťák jde kdy si vzpomenu.Tam mám gelovku.
Protože chci předělat kaslik sání a baterky tak zatím na plecháče baterku neměním,ale pak si koupím spešl.Sice drahou,ale bude makat v které koliv poloze. A hlavně bude mít startovací proud jak ta gelová na plasťáku i kapacitu větší než je ta stávající.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21369

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Baterka je nová, tu jsem kupoval po krušnohorském pojezdu. Koupil jsem tu VARTU co mi tu všichni doporučili.
Takže asi karbce...čili po pár startech vytáhnu svíčku, pokud je suchá, benzín nejde, pokud je mokrá..nebo jaká má být abych věděl jestli jsou karbce nastavené dobře? Hladiny jsem šteloval před létem ale s tryskama jsem nehýbal, nastavoval jsem jen ty hladiny.
Ulejvá znamená co? Že sytič nesytí?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21371

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Ukejvá-bohatá směs=mokrá svíčka(pokud je dobrá jiskra a v správný čas),sytič funguje vzdušník může být přicpaný.
Suchá svíčka-nefunguje sytič,nedostatek benzínu v plovákovce.Než začneš něco štelovat přicpi trochu sání a uvidíš.
Není špatné ještě pokud se nic přicpáním nic nezmění,tak vezmi do injekční stříkačky trochu benzínu a stříkni pod svíčku a zkus nastartovat.
Pokud hnes motor chytne a pak chcípne hledej problém v přívodu benzínu.
K té barvě svíčky:Tady v tomto případě Ti je barva na nic,protože ta se zkoumá za předpokladu že motor už běžěl v provozní teplotě při zavřeném sytiči a v otáčkách nad volnoběhem 2000ot./min.
Úspěšnost opravy záleží na zkloubení výše uvedeného a trochu zkušenosti.
U ulitého startu pak někdy stačí vypnout sytič a "dát"plný plyn,tím otevřeš klapku a notně ochudíš směs,která se zředí na přijatelnou pro start.
když né tak pak vyšistit svíčky a protočit motor s otevřenou klapkou,pak namontovat svíčky a opakovat procedůru startu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21372

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Až Ti to poběží a zahřeješ to jízdou,tak se dej na nastavení volnoběhu a bohatosti.Zvýšíš volnoběžné otáčky nad 1300 a výš,dorazem klapky,Ten šroubek s pružinkou na levém karbci a pak začneš otáčet šroubkem bohatosti na levém karbci zespoda před plovákovou komorou.tam kde budou otáčky motoru nejvyšší tam to necháš,mělo by to být dle typu motorky a karbce okolo 2,5ot od zcela zašroubovaného.Pokud otáčky motoru nebudou na otáčky šroubku reagovat,podívej se zdali ještě ten samej šroubek nemáš na pravém karbci,většinou tam je záslepka.Kdyby tam byl nastav ho na 2oáčky od zašroubování teda je o ty dvě povol.
Kdyby ani na to motor nereagoval pak musíš vyšistit volnoběžný okruh,trysku a vzdušník a zkoušet znovu.
Předpoklad je teplý motor,zatařený sytič.
po nastavení volnoběhu(nejvyšších možných otáček motoru otáčení tímto nebo tětito šroubky,seřiď šroubkem klapky ten s pružinkou na volnoběh kolem 1250-1300ot./min. a máš hotovo.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21373

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Huh, no ty brďo. Vzdušníkem myslíš airbox? Protože pokud ne tak zřejmě nevím že BIG má vzdušník...zkušenosti nemám takže potěš koště. Ale děkuju za snahu, až se oteplí, tak do toho vlezu pořádně.
Zítra zkusím přicpat sání, popř. trochu toho benzínu pod svíčku.
Sytič mi určitě funguje, bez něj bych motor teď v zimě ani nenakopnul. Pokud se pokouším startovat bez sytiče tak se motor jen protáčí startérem a nic se neděje...pokud je motor zahřátý, nakopává se pěkně a samozřejmě i bez systiče.
Poslední úprava: 9 roků 1 měsíc zpět od DAKAR82.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21389

  • DAKAR82
  • Avatar uživatele DAKAR82
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • SUZUKI DR 800S BIG, r. v. 91
  • Příspěvky: 305
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 3
Teď mě napadla drobnost...dřív jsem míval filtřík paliva (co je před pumpou) vždy plný benzínu, ať už moto jelo nebo stálo, poslední dobou je ale prázdný, benzín do něj teče pozvolna, nikdy se nenaplní...přijde mi to, že do něj teče jen tolik aby si motor stíhal brát tolik kolik potřebuje (laicky řečeno). Mohl by být problém tady?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 9 roků 1 měsíc zpět #21390

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
Ten filtřík nemusí být plný,já ho taky nemám.Mě to jde ale samospádem,benz.pumpu nemám.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 3 roků 2 týdnů zpět #27720

  • Marvin57
  • Avatar uživatele Marvin57
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 0
Ahoj kluci potřeboval bych poradit tak se trochu přifarim...mám problém se studeným startem Big (800 sr 42)mi chytne jen když pricpu sání hadrem a startuju bez sytiče...až naskočí tak po pár vteřinách vytáhnu sytič(jinak zdechne) a normálně běží.Teplý starty jsou v pohodě.Motor i karbecy jsou po GO (Aldy) na podzim startoval tak na 4x se sytičem než se udržel volnoběh...a teď toto můžete prosím někdo poradit předem diky Michal
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Pruser so startovanim, drzanim volnobehu, atd.... 3 roků 2 týdnů zpět #27722

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Podle máho chudá směs nebo to bere někde falešný vzduch, pokud to dával Aldy dohromady, neměl by tam přece být problém, přidal bych klidně otáčku na obou šroubkách bohatosti, pak to doladil až to bude chytat...cpát hadr do sání? To neděláš dobře... B) Mám taky starou vránu, ale dva měsíce teď stál a chytil na druhý převalení motoru, žádné chcípání po startu jsem nikdy nezažil a to je u mě 12let v provozu, a je jen překroužkovaný, bo papal oil... ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 3 roků 2 týdnů zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.234 sekund