Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Motor

Motor 6 roků 9 měsíců zpět #15055

  • Padouch
  • Avatar uživatele Padouch
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Čau, lidi potřebuju poradit.Dělám velkou generálku svýho bigouše, a když mam motor venku, tak přemýšlim, jestli ho půlit.Jelikož je celej v silikonu, tak je jasný že už se v něm někdo hrabal, ale zdá se že dobře, protože žádný nezdravý vůle na rozvodech, nebo klice jsem nenašel.chtěl bych vědět jestli jsou nějaké závady pro bigouše tipický, na co se mam zaměřit, nebo kdybych motor rozhodil, na kolik by mě to zhruba vyšlo.A jestli se dá někde sehnat třeba dílenská příručka, nebo schema toho motoru v češtině?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Motor 6 roků 9 měsíců zpět #15056

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1639
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 180
Pokud motor nebere olej, není hlučný, jede i chytá dobře,tak bych se do něj nešťoural, aby nebylo víc škody než užitku. Jinak manuál v češtině zajisťuje za patřičný peníz Wyky, velmi mnoho informací najdeš tady: suzuki-dr-big-750.howto.cz/opravy.php
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 6 roků 9 měsíců zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Motor 6 roků 8 měsíců zpět #15060

  • Padouch
  • Avatar uživatele Padouch
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Taky si myslim, že ta asi nemá cenu, motor, běžel dobře, akorád potřebuje pořádně seřídit...Jinak díky za ten odkaz je tam krásně všechno co potřebuju... :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Motor 6 roků 6 měsíců zpět #15650

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Tak jsem až dnes zjistil,jaký mají být seřizovací vůle ventilů.Přiznám se,že jsem je seřizoval na 0,10sací,a výfuk na 0,15.To co je v technických datech pro SR41 a SR42,se mi zdá strašně málo.Spíš bych se přikláněl k SR43.Proč to tak je?Že by si v Suzuce po pár letech výroby řekli:asi to bylo málo,tak trochu přidáme?:( Mluvil jsem o tom i s klukem co jezdí závody dragsterů a sám si motorku ladí a dost se tomu divil.Tak teď babo raď.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Motor 6 roků 6 měsíců zpět #15652

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1639
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 180
Přiklonil bych se k větší vůly, je to menší zlo než podpálený ventil. Pokud motoru někdo dává nálož, nemusely by ty vůle do příští kontroly vydržet.( ale to není snad Tvůj případ:laugh: )
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Motor 5 roků 10 měsíců zpět #17194

  • dr.stronza
  • Avatar uživatele dr.stronza
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Chlapci, experimentů co se týče ventilové vůle vašich bayků(BIGŮ) bych se být váma
po několika nevnávratně drahých pokusech vrátil k předepsaným údajům pro váš typ motocyklu.Věřte že pro soudruhy od SUZUKI to byla delší cesta než rada od kamaráda co jezdí cross,superbiky nebo motárdy.A rada na konec (taky vlastní zkušenost)I ostrá vačka typu (STR,Egu,Hessler apod)- dodržet vůle výrobce ! Má-li někdo jiný zkušenosti, rád bych dal řeč když to klapne na srazu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Motor 5 roků 10 měsíců zpět #17196

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2097
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Přesně tak ventilové vůle jsou danné.
Pokud se začnou měnit dříve než po 6000km je potřeba zaprvé dolejt olej a ve většině případů rozloučit se s vačkou případně i s hlavou válce záleží jak dlouho vačka olej neviděla.
Závěrem od koupě Biga 24000km do dnešních 140000km vždy jen kontroly,seřizovat jsem musel jen ve 100000km protože jsem musel motor rozebrat k vůli výměně ložisek(odešlo jehlové na hnací hrídeli).
Je pravda že motorku šetřím,nikdy terén neviděla:side: :side:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Motor 5 roků 10 měsíců zpět #17202

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
A ty fotky v tom blátě nejsou moje. :side: Tedˇvážně.Obojí jak množství oleje,tak vůle ventilů jsou důležité.Před časem jsem tady měl Husaberka,že mu to nejede a nestartuje,a že to měl v servisu a že najel jenom 500km.Kouknu mu na olej a v okýnku nic.Chybělo nu tam půl litru,což je přesně polovina náplně a stačilo to k odrovnání vačky.Ventilové vůle u Biga měřím po 12000km,ale olej před každou jízdou.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 4 roků 8 měsíců zpět #20046

  • machi
  • Avatar uživatele machi
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
cau nechcu zakladat nove vlakno tak to flaknu sem jelikoz se to taky tyka motoru.mam 2 motory z biga ale jeden je typ R401 a druhej R402 jake dily se daji zamenit?
ja si myslim ze krome valce a ojnice by mohlo bejt secko shodny.je to tak?
diky za rady
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ruda

Motor 1 rok 9 měsíců zpět #25608

  • velitel
  • Avatar uživatele velitel
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Srdcem stále Bigař
  • Příspěvky: 352
  • Obdržená poděkování 13
  • Karma: 155
Navážu na toto téma rozdíl mezi motory 401 402 ;) na co si dát pozor při záměně dílu myslím že převodovka a kartry jsou stejné na bigách mám typ 401 a doma na nd 402 tak abych něco nesprasil v případě braní dílů na jiný motor :whistle: :whistle:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 1 týden 6 dní zpět #26845

  • Sklerotik
  • Avatar uživatele Sklerotik
  • NYNÍ ONLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 8
  • Karma: 0
Ahoj, tak uz mam nahrany zvuk sveho BIG, je tam bvolnobeh i cca 4k otacek, nakonci chcipne nebot je zjemne mrtva baterie :-/ Dekuji za pripadne nazory :-)

Po 3lete pauze jsem si konecne koupil motorku :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 1 týden 6 dní zpět #26846

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • NYNÍ ONLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1829
  • Obdržená poděkování 53
  • Karma: 176
Vahadla nebo pístní čep. V každém pádě to bude na rozdělání. Si tedy myslím. Nebo nejde nahoru olej. :woohoo:
Jako první kontrola ventilové vůle. To napoví.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 1 týden 6 dní zpět od Gek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 1 týden 6 dní zpět #26847

  • Sklerotik
  • Avatar uživatele Sklerotik
  • NYNÍ ONLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 8
  • Karma: 0
Tak to je super :-D když už by se to mělo rozdělovat, radši bych nechal udělat všechno :-/ :-)
Po 3lete pauze jsem si konecne koupil motorku :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 1 týden 5 dní zpět #26848

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1639
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 180
už s tím nejezdi, jsou v háji vahadla a vačka bude taky, to se nedivím, že to nejede rychle :blink:
Doplněk: Big jede i bez baterky, tak nějaká vybitá aku není příčina, proč to chcíplo... Jen se divím, že takový žentour jsi koupil, a že Ti uši dovolí s tím jezdit...
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 1 týden 5 dní zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 1 týden 5 dní zpět #26849

  • Láslo
  • Avatar uživatele Láslo
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Na moje ledviny nikdo nečeká
  • Příspěvky: 249
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 1
Já bych s tím šicím strojem už taky dál nejezdil. To je slušný peklo. A jestli chceš udělat všechno, tak si připrav aspoň 50, pokud to nebudeš dělat sám.
Poslední úprava: 1 týden 5 dní zpět od Láslo.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.253 sekund