Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: dekompresor

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15598

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
No jo no,prostě chtěj motorku prodat za každou cenu,bohužel:silly:
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15604

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Zdravím všechny BIGaře. Biga mám krátce a teprve se s ním seznamuji. Zajímalo by mě,jaký je správný postup startování u DR750s r.v.1988.

Co se týče vypínání,tak budu používat také dekompresor místo STOP spínače jak je popsáno výše. Rány po vypnutí motoru STOP spínačem se mi ani trošku nelíbí.
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15606

  • radeki
  • Avatar uživatele radeki
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • bývalý bigař
  • Příspěvky: 341
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 45
Na tom snad nic není, nejdřív otevřu kohout benzínu do normální polohy ne na rezervu aby natek benzín do karburátorů (to je ale potřeba udržovat v nádrži víc benzínu než rezervu, jinak musíš benzín tahat čerpadlem, což může někdy trvat a zatěžovat baterku), je to vidět na filtru že teče (pokud je průhledný). vytáhnu sytič na maximum, zapnu klíček v zapalování případně i stop spínač nad startovacím tlačítkem (pokud je vypnuté), zkouknu že svítí kontrolka neutrálu, zmáčku a hned pustím páčku dekompresoru a pak už jen zmáčku start tlačítko...... brum brum brum brum B)
Poslední úprava: 11 roků 6 měsíců zpět od radeki.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15608

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Jasný,moc díky. Mě šlo o to,jestli je požití dekompresoru nutné.Co se týče toho paliva a otevření kohoutu na rezervu je pro mě novinka. Mám BIga doma chvilku a tak je v nádrži množství jen na rezervu tzn. že když jsem startoval tak s kohoutem v poloze RES. A to s tím dekompresorem: bylo mi řečeno prodávajícím,že startování je takto:
Zmáčknout spojku a zároveň dekompresor,zmáčknout start tlačítko a roztočit startér a při startování páčku dekompresoru pustit.

Takto jsem tedy startoval.Po puštění páčky motor okamžitě naskočí.Jde mi jen o to,abych to delal správně a Bigovi "neubližoval"
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15611

  • petr0604
  • Avatar uživatele petr0604
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • Příspěvky: 244
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 25
Nevím teda jak to máte s ovládáním dekompresoru, ale já páčku jen zmáčknu a pustím a dekompresor zustane v "pracovní" pozici. Při točení motorem sám zaskočí do polohy zavřeno a big nastartuje. Takže páčku určitě nedržím.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15614

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Tak,tak,mám to samé.Spojka se drží jen u těch,kdo má ještě originál zapojení.Jinak startovat by se nemělo déle jak 5vteřin.Pak nechat baterii trochu odpočinout a skusit znova.S tim benzinem je to tak,že při dostatečném množství ti benzín nateče do karburátorů samospádem,a nemusíš trápit baterii kvůli čerpadlu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15617

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Super,díky moc. Vyzkouším tedy jen zmáčknout a ihned pustit a až pak startovat a uvidíme co to provede ale myslím že to nepůjde. Jinak co se Biga týče tak bych se nedivil kdyby to zapojení bylo ještě originál. Je to motorka z roku 1988 a tomu odpovídá i barevná kombinace (v roce 1988 se dělaly jen dvě barevné verze).Motorka není nijak očesaná a všechno sedí (myslím čísla rámu a motoru) z tohoto všeho soudím že se do ní nikdo extra nevrtal a to je pro mě důležité. Chci co nejvíce originál;)
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15619

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Ten dekompresor ti musí zůstat po zmáčknutí páčky otevřený.Zkus si to "na sucho".Z pravé strany pod nádrží na něj uvidíš.Jinak,správné seřízení dekompresoru je životně důležité pro výfukove ventily-hrozí podpálení.Odpojení blokace startu přes spojku není žádnej velkej zásah(spojí se dva dráty),ani to nepoznáš.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15621

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Díky za radu,jdu na to hned mrknout
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15622

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Tak jsem zde.Tak se pokusím popsat na co jsem přišel:
1.Dekompresor jsem našel:cheer:
2.Zmáčknu páčku dekompresoru a pustím jí,tak páčka jakoby "visí"v polovině zdvihu (nevrátí se do výchozí polohy) a dle páky na dekompresoru to vypadá že dekompresor zůstane otevřený.To otevření je však bez jakékoliv blokace.
3.Pokud páčku vrátím do výchozí "volné"polohy tak se dekompresor zavře

Co z tohoto usuzujete?
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15624

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
nic...serid dekompres dele navodu a pak ho vyzkousej.....jinak nema cenu laborovat....jr to velmi jednoduchy mechasnismus a da se snadno pochopit..koukni na manual a uvidis....;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15630

  • Shortsword
  • Avatar uživatele Shortsword
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 35
  • Karma: 2
Dobře,mrknu na to. Nějaké manuály mám ale v cizojazyčtině tak to snad vyjde:blush:
()==I===========>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 6 měsíců zpět #15636

  • Helmut
  • Avatar uživatele Helmut
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 120
  • Karma: 17
Já bych to typoval na roztřepené lanko od dekompresoru. Jednoduše se při roztřepení natáhlo, tím bych si vysvětlil proč nezůstane dekompresor otevřen tak jak má.
Nezavře se úplně asi kvůli tomu že otřepení někde drhne v bovdenu.
Toť mé argumenty co ovšem neplatí u 800ccm.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 2 měsíců zpět #16351

  • Sabaj750
  • Avatar uživatele Sabaj750
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 812
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 155
Tak mě napadlo předělat dekompresor a páčku spojky na tuhle objímku.Bylo by to v jednom a takový hezčí.Nemám ale tušení,zdaby ten dekompresor měl dostatečně dlouhej krok,neboť originál je přeci jen o dost větší. www.westmxshop.cz/objimka-kovana-s-packo...7-11-crf-450r-02-03-
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:dekompresor 11 roků 2 měsíců zpět #16352

  • Jardas
  • Avatar uživatele Jardas
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 988
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 82
To vypadá docela dobře.Kdybych nekoupil od Aldyho origo páčku,tak bych do toho asi šel.Podle toho jak to vypadá to bude mít krok dost dlouhej.
Jezdím stále,jezdím rád :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.732 sekund