Jardas, zdá se mi, že se dostáváme k jádru problému. Psal jsem to tu já, keenworth, Vašek i Béďa svým způsobem. Jako první, pokud to nechce otočit motorem se jde po baterce, pak na starter. Nějaký sytič nebo seřízení karbeců je věc druhá, když nechytá, ale motor se točí...
Nepsal jsi, jak dlouho startuješ, kolikrát se motor otočí než chytne, nebo se přestane točit.
Nepsal jsi, zda jsi použil při startu náhradní zdroj přez kabely.
Zaměř se opravdu na aku, to, že je nová nic neznamená, já jsem vloni měnil roční aku za novou, protože nedávala potřebný proud ke startu.
Starter musí s motorem pořádně zamávat a musí zbýt napětí pro jiskry. Pokud motor nechytne na 2-3. převalení je chyba někde jinde, ale musí se točit.
Tak bych to shrnul, kabely+velký aku=START, stávajicí aku dát proměřit na zátěžový ampérmetr,to že změříš napětí je na ho... Hauk:side: