Mě po nasazení Creptusu a KN filtru slezla spotřeba z 6,2 na 5,5 a bez tlumivky na 5,2,hlavně se bez tlumivky vytáčí motor a mí zátah i na pětku citelně lépe než s tlumivkou natož s originály.
Záleží jak jste to brzdili.Co jste od motoru chtěli,zda-li zvýšit výkon v maximu nebo zlepšit průběh od čtvrt plynu do třičtvrtě,kde třeba já se pohybuji nejvíce.
Na enduru do terénu větší trysky znamenaly jen zvýšenou spotřebu bez jakéhokoliv efektu na zátah.Snad o tom něco napíše Tombus ten má poslední zkušenosti s přetryskováním .Jak jezdíme enduro.
Moje zkušenost u Bigu je hlavně s netěsnostmi kolem hřídelek klapek v karbcích a všech gumiček O-kroužků,stačí vše vyměnit přetěsnit a Big zase chodí jak hodinky.
Než začnete ladit takhle starej krám je potřeba hlavně udělat to základní ani šprcka v nočním stolku nevydrží čtvrt století natož máchaná v benzínu .