Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vyvažovací řetízek

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22930

  • radeki
  • Avatar uživatele radeki
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • bývalý bigař
  • Příspěvky: 341
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 45
Hari klid, prudičů si nevšímej, tím sem si taky prošel když jsem si pořídil biga a kladl tady stupidní otázky. Béďa musí jezdit autobusem místo na yamaze tak nemá nejlepší náladu, a navíc má na motorce tažný oko, to mluví za vše :laugh: . Pod tímhle textem máš odkaz na moje stránky suzuki-dr-big-750.wz.cz/ kde je odkaz jak na komplet anglickej manuál s obrázky a taky je tam sekce údržba, kde je rozborka motoru a jsou tam fotky i toho řetízku i značky. Ale dobrej servis je lepší, ale je fakt že já takovej v okolí nenašel. Tak hodně trpělivosti a zdaru.
Poslední úprava: 8 roků 9 měsíců zpět od radeki.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: hari

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22931

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
hari napsal:
Prosim admina o zrusenie registracie. Dakujem.

Nebuď zase takový citlivka a nedělej unáhlené kroky. Uvidíš, že to není tak zlé.
Ale nediv se. Zeptáš se tak, že to vypadá, že jsi to nikdy neviděl a pak napíšeš, že to znáš a že máš zkušenosti z dřívějších strojů. které jsou prakticky skoro stejné. Už jsme tu měli prudiče, kteří se tím bavili. Tak se nediv a hned se neurážej. :blink:

Pokud budeš na zrušení trvat, nedá se nic dělat. Ale ještě si to rozmysli. A než si to rozmyslíš, tak sem napiš kolik má Big najeto.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 8 roků 9 měsíců zpět od Gek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22933

  • Wyky
  • Avatar uživatele Wyky
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 512
  • Obdržená poděkování 16
  • Karma: 157
Mě vibroval BIG k posrání kvůli tomu, že jsem měl sekundár vytahanej jako kšandy. Takže bych se zkusil podívat taky na tohle, pokud jsi to ještě nekontroloval. Jinak to může být opravdu lecčím, co Ti psali kolegové přede mnou. A nasírat se kvůli jednomu příspěvku a rušit hned registraci mi přijde trochu divný, ne?? A navíc je to příspěvek od Yamahisty s tažným okem a spotřebou 2,5/100. :laugh: :laugh:
DR-BIG 750S, 1989
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22934

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1801
  • Obdržená poděkování 120
  • Karma: 183
Pánové, nejsme ani slečinky ani drsnokrutý motorkáři, Béďa zas toho tolik nenapsal, aby se druhý musel hned urážet a s tím, aby byl vymazán. Někdy je to prostě marný...bych to tady vymazal, vážený admine, protože je to o ničem :(
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22935

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
Presne...kdyz se nekdo zepta stylem ze nevi pomalu ani kde se leje olej a potom zacne se szkusenostma s dr tak jak to kam chapat? Su tady za kokota ci co? Asi jo....kdyz tak bych se zeptal treba ze jsem delal retizky....sponoval a ze tomu trochu rozumim a u toho se zeptam kde na tech ozubenych kolech najdu presne ty znacky nebo tak nejak...tak mne netento....pacienti :P
Poslední úprava: 8 roků 9 měsíců zpět od Béďa.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22936

  • hari
  • Avatar uživatele hari
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 18
  • Karma: 0
takze takto... prisiel som sem s domnenim, ze forum by malo byt o radach, spoznani novych ludi atd. mam sr42a a myslim, ze by bola skoda ho nechat padnut, tlaci ma cas, peniaze a uz to riesim nejaku chvilu, takze na prijebane prispevky s nulovou vypovednou hodnotou ma skutocne nezaujimaju. prisiel som si sem po radu a nie pocuvat, jakz som idiot, ze som nikdy neriesil nejake znacky na vyvazovacej retazi. japonsky v6 motor ti rozoberem do srobku a znova zlozim aj o polnoci, takze prosim mudrlantov, aby sa zdrzali dalsich prijebanych komentarova. samozrejme zucastnenym a snaziacim sa o radu uprimne dakujem.
a myslim, ze som to tu vlastne uz vsetko vyssie popisal, popripade vo vlakne o plavani nad 120km/h.
je to sr42a, modelovy rok 1990, 800vka s kotucom a kapotami totoznymi so 750kou, dovoz zo svajcu, najazdenych udajne (a mysli, ze aj realne) 29 000km, obuty na C21 vpredu, E09 vzadu, novy olej, sviecky, filtre, nastavene ventily, napnuta retiazka vyvazovaku, wilbers progresiv pruziny vpredu, novy olej vo vidli motorex 5w, nove prachovky, simeringy, loziska v riadeni + x dalsich novych veci. co este nie je vymenene je retaz a platnicky. nasypal som do toho cca 600€ len za material, drbam sa s tym uy cez mesiac po veceroch popri robote, snazim sa to dat do stavu aspon 95%, zajtra rano mam termin na stk, a neviem, kam skor, takze snad kazdy pochopi, ze vazne nemam naladu na komenty typu "nic ti sice neporadim, ale aspon ti poviem, ze si kkt"...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22937

  • hari
  • Avatar uživatele hari
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 18
  • Karma: 0
bedo...
nie som si vedomy toho, ze by som nevedel, kde sa olej leje. keby si si precital cele vlakno, pisal som, ze som napinal retiazku, takze asi mam ponatia aj kde je a aj jak vypada. z celeho srdca sa ti ospravedlnujem, ze som si dovolil sa v casovej tiesni a cez telefon opytat, kde v pici sa nachadzaju tie znacky a ci musim davat dole aj nieco ine, nez lavy kater. nie kazdy sa vyskytol na svete tak uceny, jak ty... :-*
Poslední úprava: 8 roků 9 měsíců zpět od hari.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22939

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 910
  • Obdržená poděkování 34
  • Karma: 154
1,jsi mi nevolal
2, na zacatku jsem ti odpovedel normalne dokonce i v tematu ze ti to plave
3, nechytej se kazdeho slovicka
4, ze nemas cas a nestihas je tvuj problem...ne nas
5, jestli jsem se te dotkl tak se omlouvam
6, Geku pak to tu promaz...ja uz k tomu nemam co rict
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22940

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Tak pánové. Nebudeme se urážet a vraťme se k tématu.
Jinak musím říci, že souhlasím s Béďou v jeho příspěvku 22935. Také jsem to tak ze začátku pochopil. Podle toho by nikdo neřekl, že rozebereš motor o půlnoci.

A teď budeme pokračovat ve vyvažovacím řetízku.

Tady jsou vidět značky na řetězu. Jsou to ty zlaté a proti nim je v kolečku značka.
řetízek
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 8 roků 9 měsíců zpět od Gek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22941

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Zbytečné kecy.
Zdendo na neoriginál řetízku není nic,to samé na metráži,musí se počítat čepy od značek. Hau.Dopsal jsem. B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22942

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1931
  • Obdržená poděkování 64
  • Karma: 182
Já vím. Proto jsem měl nechaný origo řetízek a z něho jsem opisoval značky. Otázka byla, kde jsou značky. Ten obrázek je odpověď. Ještě hledám obrázek, kde byl vyvažovák s počtem čepů mezi značkami, ale nemohu ho najít. To je ale všechno potřeba při nasazování nového. Nebo točit motorem tak dlouho, až se značky vyrovnají, pokud tam jsou. A pokud je na tom Bigu jen 29 000 km, tak tam bude originál - čili značky budou.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22943

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
v roce 2015 29000km???optimisto,Jedině po nějakém staříkovi po padesátce :) :) :) :)
Počty přesně vím odkud kam se to počítá,ale ventilovat to zde nechci. :( :( :(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22944

  • Mára
  • Avatar uživatele Mára
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 90
  • Karma: 15
Jen bych doplnil, že ty počty článků jsou v servisním manuálu, ve kterým je popis všech oprav, včetně všech utahovacích momentů popsanej tak, že jsem řetízky vyměnil a nastavil i já. Servisní manuál stáhneš například po registraci na Motorkari.cz.
BTW - zkus položit takovej dotaz tam a myslím že potom oceníš kvalifikované odpovědi na zdejším fóru ;)
Poslední úprava: 8 roků 9 měsíců zpět od Mára.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Vyvažovací řetízek 8 roků 9 měsíců zpět #22952

  • Ruda
  • Avatar uživatele Ruda
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Jsem jak americké auto velký pohodlný a hodně žeru
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 36
Jestli ti brní do řídítek může to být tou výměnou oleje v tlumičích, já mám ale 15W40 ten je hustčí a ty píšeš že jsi dal 5W, mám pocit že po výměně oleje a pružin, je předek tvrdší a někdy cítím vibrace v řídítkách, záleží jaké jsi dal vymezovací válečky. To je ale jiné téma.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 8 roků 2 týdnů zpět #24082

  • DR-Zoun
  • Avatar uživatele DR-Zoun
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • DrBIG SR43A 1991
  • Příspěvky: 58
  • Karma: 3
Pánové měl bych na Vás takový dotaz. Cca před rokem jsem zde dával video s tím vytahaným vyvažovacím řetízkem.

Řetízek jsem dotáhnul a od té doby jsem najel když to přeženu tak cca 1000km.

Pořád mi ale nesedí chod motoru při nízkých otáčkách.Možná to je vlastnost jednoválce ale i tak se radši zeptám.

Rozjedu se, přeřadím na dvojku či trojku a pokud chci razantně zrychlit z nízkých otáček tak se to motoru moc nelíbí a má traktorovej zvuk a celá motorka se tak třepe podle otáček motoru...
V momentě jak překročím dejme tomu cca 3000-3500 otáček tak se motor skoro bez vibrací krásně a velmi rychle a ochotně vytáčí až do červeného pole otáčkoměru a jsem schopnej bez problému ho vyhnat chvilkově až k 160-170km/h. Pokud motor vytáčím pomalu tak to není tak strašné.

Je to klasické chování jednoválce ? Jako napadlo mě jestli mi nemohl třeba přeskočit řetízek vyvažováku o zub ale to by se BIG asi třepal v celém pásmu otáček ne ? Pokud cestuji, tak v podstatě hledám takové otáčky motoru abych s otáčkama nešel pod cca ty 3000 a zase abych nešel přes cca těch 5500 bo sem četl že bigy mají celkem velkou pístovou rychlost což jim nesvědčí.

díky za radu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.226 sekund