Buh ví co řešíte za vibrace.
Když jsem míval ČZ-ty tak jsem v zrcátkách skoro nic neviděl,páčky na řiditkách vibrovali div že neupali.
Na Jawě 638 to už bylo paráda,vibrace skoro žádné jen do stupaček hlavně spolujezdce.
Big to je taky trochu vibrátor,ale jak už jsem psal jsme na něj zvyklí.
Nemravenčí do stupaček ani do řiditek i v zdcátkách dost zřetelně vidím co se za mnou děje,ne jen nějaké obrysy čeho si.
Pokud jsi měnil ložiska,jak rozpůlím motor vždy měním všechny.
Měl jsi kliku venku,tak sis jí měl upnout do soustruhu a zkusit si hazivost.Ta by měla být do 5 max.8 stovek.
Samozdřejmostí je to že při zpětné montáži do kliky ani čepů ničím neuhodíš že kliku do ložisek v karterech natáhneš stahovákem .
K tomu nepravidelnému chodu motoru.Klepat může i jednoválec a o to hůř než více válec.Minulý týden se mi rozpadl výfuk a jak jsem měl chvilkama ucpaný výfuk tak to bylo jak kdyby u více válce přestávali makat válce a jelo to na jeden nebo na tři.Pak to vystřelilo jak kdyby se chytil a jelo to jak raketa,ale jak jsem musel jet někde pomalu tak se to dusilo a při přidání se to chovalo jak turbo s pozdním nástuperm,chvilku nic a pak cuk nic dobrého na mokrou silnici nebo jizda v koloně.Jenže takovejch situací už jsem zažil v životě dost tak jsem se přizpůsobil a než bych se ohejbal k motoru co se děje,tak jsem s tím v pohodě dojel domů.Doma jsem vysypal zbytky vaty a prodloužil vnitřní trubku aby už nemohla z víček vypadnout nacpal novou vatu a dnes pojedeme na pouť,tady kousek tak snad těch 150km co mám tak nějako v hlavě projedeme ve větší pohodě než minulý týden.V terénu jsem musel jet furt stejně nemohl jsem moc ubírat a gazovat,Věra ani nepostřehla že se něco děje jen říkala že jí na dálnici domů palila nějak bota od výfuku.
tady to je pěkně popsané