Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vyvažovací řetízek

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 3 týdnů zpět #26383

  • Sedlák
  • Avatar uživatele Sedlák
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 18
  • Karma: 0
Ted jsem si něčeho všimnul, kdyz chytnu za hřídel předního vyvažováku tak ma malou vůli, jak radialni, tak axialni, ax. mi prijde ze je trochu vic.

Muze to mit vliv na funkci rostlinare?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 3 týdnů zpět #26384

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1632
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 180
malá vůle je dost široký pojem, každopádně tam nemá být... :dry: ještě mi napadlo, když si měl sundaná kola vyvažováků, nevypadl ti z některého klínek, aby to nebylo rozhozené... asi málo pravděpodobné, ale... :blush:
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 3 týdnů zpět #26385

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2090
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Vliv na funkci to má a nemalou,můžeš se stát z rostlináře během chvilky kopáč.
Pak už je dobré vytřídit hliník od oceli a zpeněžit aspoň v nejbližší sběrně. B) B)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 2 týdnů zpět #26404

  • Sedlák
  • Avatar uživatele Sedlák
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 18
  • Karma: 0
Tak po výměně ložisek na obou vyvazovacich hridelich motorka vibruje vesele dal.

Oba retizky jsou nastavene spravne, pocitove jede normalne, jen se zvysujicimi se otackami se zvysuji i vibrace.

Co vas napada dale? Kdyz to rozjedu a vymacknu spojku tak vibrace ustanou jak padnou otacky, tudiz muzeme vynechat kola, retezovku a pod.

Mohla by to treba delat smes? Svicly nejsou moc cihlove, spis cerne, ale to pripisuju tady tomu testovacimu rezimu, kdy clovek jezdi zkouset 100m tam a zpet
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 2 týdnů zpět #26405

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1632
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 180
:blink: to jseš tak dobrej, že jsi rozpůlil motor a prohodil ložiska? :blink: Směs určitě nemá vliv na vibrace motoru, není to víceválec, aby to škytalo. Jednovál, když Ti chytá a drží volnoběh, tak palivovou soustavu vyškrtni taky...

motor Ti jde normálně vytočit a nevynechává, vibrace jsou stejné nebo se mění jejich frekvence na otáčkách?
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Poslední úprava: 7 měsíců 2 týdnů zpět od Tombus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 2 týdnů zpět #26406

  • Sedlák
  • Avatar uživatele Sedlák
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 18
  • Karma: 0
No nevim jestli jsem dobrej, ale podle toho obrazkoveho navodu co je na strankach mi to tak těžké neprislo.

Motor se necha vytocit v pohohe az k cervenemu, dal ho netrapim, nevynechava. Vibrace mi prijdou ze rostou stejne s otackama
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 2 týdnů zpět #26407

  • Gek
  • Avatar uživatele Gek
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Srdcem stále Bigař.
  • Příspěvky: 1828
  • Obdržená poděkování 53
  • Karma: 176
Tak pokud je všechno jak má a přesto se ti zdá, že vibruje, potom někam zajeď, svez se na jiném Bigovi a někdo aby se svezl na tvém. Jinak tak už nemá co by vibrovalo. Pak už to je v hlavě. Ne na motoru, ale co je v helmě.
Pokud to bude vibrovat víc než normálně, pak je nevyvážená klika. Protože jinak se tam už nic nehýbe.
Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici. :o)
A pamatujte !!! Festina lente !!!
Poslední úprava: 7 měsíců 2 týdnů zpět od Gek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 2 týdnů zpět #26408

  • Béďa
  • Avatar uživatele Béďa
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • DR BIG 800, XT660Z Ténére, . . R 1200 GSA
  • Příspěvky: 834
  • Obdržená poděkování 30
  • Karma: 154
Gek ma pravdu..zajed za nejakym Bigarem v okoli...po netu ti nikdo s timhle neporadi protoze tomu mozna taky nic není...čert ví...ale pokud jsi chtel stroj do ktereho budes furt stourat a neco tunit a opravovat, tak sis mel koupit BMW :laugh: :laugh: :laugh:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 2 týdnů zpět #26409

  • Sedlák
  • Avatar uživatele Sedlák
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 18
  • Karma: 0
Asi mate pravdu, budu muset nekam zajet ;)

Stourat se v nicem nechci :laugh:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 1 týden zpět #26411

  • Tombus
  • Avatar uživatele Tombus
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 1632
  • Obdržená poděkování 106
  • Karma: 180
psal jsem to někdy v počátku, rozhozená klika, někdo mohl nechat vyměnit ojnici s ložiskem a vyvážit kliku se svárem na čepu by mohl být problém, dále, co se točí a musí být vyváženo, je rotor zapalování, který je kua těžký, aby udělal z motoru vibrační žábu... taky jsem čekal to videjko s vibrátorem a ho.... ;)
Bahno není nepřítel, je to jen začátek cesty...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vyvažovací řetízek 7 měsíců 1 týden zpět #26413

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2090
  • Obdržená poděkování 73
  • Karma: 170
Buh ví co řešíte za vibrace.
Když jsem míval ČZ-ty tak jsem v zrcátkách skoro nic neviděl,páčky na řiditkách vibrovali div že neupali.
Na Jawě 638 to už bylo paráda,vibrace skoro žádné jen do stupaček hlavně spolujezdce.
Big to je taky trochu vibrátor,ale jak už jsem psal jsme na něj zvyklí.
Nemravenčí do stupaček ani do řiditek i v zdcátkách dost zřetelně vidím co se za mnou děje,ne jen nějaké obrysy čeho si.
Pokud jsi měnil ložiska,jak rozpůlím motor vždy měním všechny.
Měl jsi kliku venku,tak sis jí měl upnout do soustruhu a zkusit si hazivost.Ta by měla být do 5 max.8 stovek.
Samozdřejmostí je to že při zpětné montáži do kliky ani čepů ničím neuhodíš že kliku do ložisek v karterech natáhneš stahovákem .
K tomu nepravidelnému chodu motoru.Klepat může i jednoválec a o to hůř než více válec.Minulý týden se mi rozpadl výfuk a jak jsem měl chvilkama ucpaný výfuk tak to bylo jak kdyby u více válce přestávali makat válce a jelo to na jeden nebo na tři.Pak to vystřelilo jak kdyby se chytil a jelo to jak raketa,ale jak jsem musel jet někde pomalu tak se to dusilo a při přidání se to chovalo jak turbo s pozdním nástuperm,chvilku nic a pak cuk nic dobrého na mokrou silnici nebo jizda v koloně.Jenže takovejch situací už jsem zažil v životě dost tak jsem se přizpůsobil a než bych se ohejbal k motoru co se děje,tak jsem s tím v pohodě dojel domů.Doma jsem vysypal zbytky vaty a prodloužil vnitřní trubku aby už nemohla z víček vypadnout nacpal novou vatu a dnes pojedeme na pouť,tady kousek tak snad těch 150km co mám tak nějako v hlavě projedeme ve větší pohodě než minulý týden.V terénu jsem musel jet furt stejně nemohl jsem moc ubírat a gazovat,Věra ani nepostřehla že se něco děje jen říkala že jí na dálnici domů palila nějak bota od výfuku. B)

tady to je pěkně popsané
Poslední úprava: 7 měsíců 1 týden zpět od Vasek_DR.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.214 sekund