Láslo: děkuji za nabídku, přijedu na svém Bigu a pokecáme. Napíšu ti do SZ ať to tady nezasíráme.
No jinak, jako na otáčkoměr se skoro nedívám a pocitově se snažím biga jezdit tak, aby se netřepal, nemlátil a nepřetáčel. Prostě podle citu. Pořád řadím tak, abych měl optimální otáčky které se mi zdají v pořádku.
Občas nastane situace - třeba město, jízda mezi křižovatkama, zařazená dvojka, 2000otáček - a najednou potřebuju prudce vystřelit a zmizet ....a ta chvilka než překonám cca ty 3000-3500otáček a motor se uplně sklidní ... je to mlácení fakt hnusné
. Pokud ale akceleruji pomalu tak mi to přijde v normě.
Jako karby mám vyčištěné a hladiny +- ok, spotřeba dálkově 5,1L, výfuky origo, filtr vzduchu novej, řetězovku mám novou pár tisíc kilometrů a žádně změny zubů jsem netvořil. Všechno je tak jak má být.
Třeba to je fakt jen vlastnost.