Teoreticky ano... dělal jsem to jednou u auta, kde je podstatně víc prostoru. ALE- pokud jsou dobrá, práce je zbytečná, pokud jsou špatná, budou zakarbonované ventily, tak je mi proti srsti ty ventily neočistit a nezabrousit se sedly. Ono správně naťuknout ty gufera je taky důležité, na stole se to jinak dělá než s motorem v rámu, stačí blbý úhel nebo ho tam moc narazit a práce je zbytečná, bude volnější na vodítku a bude to žrát snad i víc
Já jsem taky řešil spotřebu oleje(zhruba 2 litry na tisíc km) měl jsem hlavu v servisu na zabroušení a gufera mi napoprvé skurvili, tak potom jsem to nechal udělat znova a dal jsem tam origo od Suzuki, nakonec jako nevěříci Tomáš došlo i k nechtěnému sundání válce a dělal to stírací kroužek, který měl 5mm vůli ve válci, jinak vše kolem bylo OK, taky jsem se bránil vyndavání motoru, nakonec jsem to během měsíce dělal dvakrát a není to taková hrůza
Ještě je jedna možnost, tu bych ale taky nedoporučoval a to, že sejmutí hlavy z motoru v rámu brání svorníky hlavy, tak je vyšroubovat, pak jde hlava sundat. Ale kdo ví, jak je na tom závit v bloku motoru, tak s nima zbytečně nehýbat...na obrázcích hlava po sejmutí, po servisu a jejich gufera a ty černé koužky jsou zbytky starých černých origo gufer, které zůstaly v drážkách na vodítkách ventilů, takže šli volně gufera sundat a protáčely se, na ty zbytky taky pozor...