Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Lehkej tuning

Lehkej tuning 14 roků 7 měsíců zpět #6298

  • radeki
  • Avatar uživatele radeki
  • OFFLINE
  • Starší pisálek
  • bývalý bigař
  • Příspěvky: 341
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 45
trošku upravenej motor BIGa, cca 90 koní a 9300ot/min.
Jezdí s tím závody supermono jednovály a vyhráli ročník 1998.
viz: www.advrider.com/forums/showpost.php?p=7609355&postcount=73





fotky jsou umístěny ve fotogaleriji "technické foto - zajímavé vychytávky" ...
Poslední úprava: 14 roků 7 měsíců zpět od radeki.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Lehkej tuning 14 roků 7 měsíců zpět #6299

  • Wyky
  • Avatar uživatele Wyky
  • OFFLINE
  • Přispěvatel
  • Příspěvky: 512
  • Obdržená poděkování 16
  • Karma: 157
Max. otáčky jsou 9300, max. výkon 90 hp při 8000 ot., pracovní tlak je 15 bar, hlavu válce má Apfelbeckova typu, motor je vodou chlazený, směs je vstřikována, vačka je v konickém uložení. Pokud jsem to pochopil správně, tak je motor vyroben z jednoho kusu (válec i s hlavou??). Jinak je to v podstatě vyrobený nový motor. S BIGem to nemá už moc společnýho, snad jen kus karterů. A ta dvojitá klika, to je nářez. Jsou to machři.:)
DR-BIG 750S, 1989
Poslední úprava: 14 roků 7 měsíců zpět od Wyky.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Lehkej tuning 14 roků 7 měsíců zpět #6300

  • Vasek_DR
  • Avatar uživatele Vasek_DR
  • OFFLINE
  • Inventář fóra
  • Příspěvky: 2153
  • Obdržená poděkování 78
  • Karma: 176
Jo pamatuju dobu,kdy kraloval v supermonu Big,v době výroby Bigů jsem jich viděl více v supermonových rámech.Co a jak bylo upraveno od originálu jsem přesně nevěděl,jen to že výkon i otáčky byly daleko na teoretickým maximem motoru(střední pístová rychlost atd.)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Lehkej tuning 14 roků 7 měsíců zpět #6301

  • Pivca
  • Avatar uživatele Pivca
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 66
  • Karma: 2
Moc lehkej mi ten tuning teda nepřipadá :laugh: ale zajímavé to je :):) i když to je pro běžný provoz jaksi ...


Ty dvě kliky jsou jako setrvačník a zároveň nejsou potřeba vyvažovací hřídele?? ... pokud se točí proti sobě, jestli to dobře chápu :silly: :side:
Holky jsou pro buzíky Henry
Poslední úprava: 14 roků 7 měsíců zpět od Pivca.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Odp.:Lehkej tuning 8 roků 5 měsíců zpět #23460

  • michal mcgiver
  • Avatar uživatele michal mcgiver
  • OFFLINE
  • Mladší pisálek
  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 2
našel jsme ještě jednu zajímavost
6valve.jpg

sací ventyli jsou 2 prostřední,a sací kanálky vedli kolmo z vrchu.výfuky vedli z hlavy dva :laugh:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.171 sekund