Smekám klobouk,pěknej plán,držím Ti pěsti aby jsi měl při jeho realizaci štěstí.
K Bigu.Takhle starej stroj s takto najetými kilometry to je scifi,tak že doporučuji celý motor rozebrat a udělat celkovou inpekci aby Tě nějaká blbost nevypekla,hlavně zkontrolovat tlak oleje a při rozborce vizuální stav olejového čerpadla.Ještě jsem se nesetkal s čerpadlem ,který by vykazovalo po těchto letech perfektní stav.(Zrovna mám na ponku Biga z roku 93 s "60000km" a čerpadlo ma úplně K.O. to jsem ještě neviděl takhle vydřené.
Pokud jsi trochu zodpovědný a ne nerozumný dobrodruh tak těch dvacet Tisíc do případné opravy dáš raději hned než pak řešit co s Bigem deset tisíc km od baráku mezi Mezky a daleko od "Mototechny".
Na cestu s sebou to napsal Tombus.
Hlavně opravu nebo i jen inspekci udělejte odborně a né tak že strhnete levotočivý závit na klice,že skřípnete kabeláž,která vám po cestách Východu zkratuje CDI,atd.
Pokud Ti Big žere olej od výměny do výměny což je na 6000km dva litry tak to ani nemusíš řešit,pokud nebude nějak výrazně poškrábanej válec nebo boky pístu.(Tento pohled se Ti totiž naskytne při demontáži (inspekci motoru).
Hlavně při inspekci dávám důraz na všechny ložiska.Jak budou při otáčení cukat,tak ven s nima.Používej ložiska s tolerancí C3 hlavně na kliku,nemusíš kupovat originální.